Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Ruszyła kolejna loteria konsumencka marki Duda. Loteria uzupełnia kampanię promocyjną marki, przechodzącej rebranding i prezentującej się w zupełnie nowej odsłonie. Czytaj więcej »
Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025, skierowanego do studentów i absolwentów kierunków artystycznych oraz profesjonalnych twórców. Czytaj więcej »
Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży – wiodącej marki w ofercie polskiego producenta piwa, firmy Van Pur. Głównymi nagrodami są domki z działkami na Mazurach. Wśród nagród dodatkowych znajdziemy namioty premium z pełnym wyposażeniem kempingowym oraz nagrody pieniężne. Czytaj więcej »
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa. Czytaj więcej »
Wiosna z Tymbarkiem smakuje lepiej! Sięgając po produkty Tymbark można poczuć orzeźwiający smak wiosny oraz zyskać szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka zaprasza do udziału w loterii pod hasłem „Zasmakuj Wiosny”. Aby wziąć udział w zabawie i zawalczyć o jedną z ponad 200. nagród, w tym aż 50 000 zł - wystarczy sięgnąć po swoje ulubione produkty marki Tymbark i... Czytaj więcej »
Od 5 maja do 29 czerwca br. NORTH COAST zaprosi konsumentów do udziału w loterii CIRIO z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »
Chupa Chups zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii, która trwa od 15 marca do 5 czerwca 2025 roku. Czytaj więcej »
BLITZbee obecnie pracuje nad nowym napojem wzbogaconym o kolagen, który będzie idealnym rozwiązaniem dla osób dbających o zdrowie i urodę. Czytaj więcej »
Grupa InPost uruchomiła nową loterię. Użytkowników aplikacji InPost Mobile czekają 3 miesiące zabawy, podczas której będą mieli szansę zdobyć fantastyczne nagrody, w tym główną nagrodę – kampervan Volkswagen California oraz nagrody miesięczne – vouchery do eSky o wartości 30 000 zł każdy. Do wygrania będą także nagrody natychmiastowe, w tym drony i zestawy klocków... Czytaj więcej »
Ruszyła sprzedaż sera Hochland Sielski 135g w Biedronce. Wprowadzeniu sprzedaży sera Hochland Sielski w Biedronce towarzyszy szereg aktywności, między innymi: konkurs konsumencki z komunikacją na opakowaniu, geotargetowanie z informacją o konkursie oraz o dostępności oraz wsparcie komunikacyjne w Social Mediach. Czytaj więcej »
Już 31 marca miłośnicy słodkich przekąsek będą mieli powód do świętowania – tego dnia przypada Światowy Dzień Budyniu! Z tej okazji marka WINIARY zaprasza do udziału w konkursie Lekkie śniadanie z budyniem bez cukru – to już ostatni moment na przesłanie zgłoszenia i wygranie wyjątkowych nagród. Czytaj więcej »
W marcu wystartował konkurs konsumencki pod hasłem „Smakuj wiosnę z SERTOP”. Będzie on realizowany na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów topionych w kostkach 100 g marki SERTOP. Czytaj więcej »
W Małopolsce, a dokładnie w miejscowości Brzezie, w sklepie Chorten Emo Market zrobiono zakupy, dzięki którym klient odebrał kluczyki do czerwonego sportowego Mercedesa AMG CLA 35. Tak Chorten obchodził swoje 15-te urodziny! Czytaj więcej »
Marca NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 zł. Czytaj więcej »
Trwa ogólnopolska kampania promująca biszkopty Andante! Jej celem jest inspirowanie do TW creation i smakowania pysznych kombinacji z biszkoptami Andante, które świetnie komponują się z różnymi składnikami. Czytaj więcej »
Od 10 marca, każda osoba, która w jednym ze sklepów sieci, zrobi zakupy za minimum 99 zł, ma szansę na wygraną w Lidloterii! Szczęściarze, co minutę mogą wygrać bon na zakupy o wartości 20, 50 lub 100 zł, a każdego dnia trwania loterii, jeden zwycięzca otrzyma rok zakupów w bonach o wartości aż 20 000 zł! Akcja sieci trwa do 18 kwietnia br. Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 złotych. Dodatkowo, na uczestników czeka 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych. Loteria trwa od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku i obejmuje szeroki asortyment produktów NESCAFÉ. Czytaj więcej »
Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel? W nowej kampanii marka postanowiła wykorzystać swoje dwa największe, unikalne w skali Polski atuty i spiąć je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Z tej okazji zorganizowana została również loteria. Czytaj więcej »
W marcu 2025 roku wystartuje konkurs konsumencki pod hasłem „Smakuj wiosnę z SERTOP”. Konkurs będzie realizowany na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów topionych w kostkach 100 g marki SERTOP. Czytaj więcej »
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych. Czytaj więcej »
Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii! Czytaj więcej »
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane w Internecie, przez influencerów, w punktach sprzedaży oraz na wybranych bankomatach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Lubella to zaproszenie dla wszystkich miłośników przygód do udziału w konkursie pełnym atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »
W Małopolsce, a dokładnie w miejscowości Brzezie w sklepie Chorten Emo Market zrobiono zakupy, dzięki którym klient odebrał właśnie kluczyki do czerwonego sportowego Mercedesa AMG CLA 35. Tak Chorten obchodził swoje 15-te urodziny! Czytaj więcej »
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także daje szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w loterii. Wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zarejestrować paragon na stronie marki i zagrać o 100 000 zł, Thermomixy TM6 i personalizowane neony lub karty podarunkowe RTV Euro... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40... Czytaj więcej »
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art... Czytaj więcej »
W zeszłym roku Żabson dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. W 2025 startuje ich wspólny projekt – promocja handlowa, w ramach której fani mogą spotkać się z artystą i zdobyć bilety na jego trasę Hollywood Smile: X-perience. Czytaj więcej »