Ekipy promocyjne, organizujące „ślepe testy” smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in., działkowicze, rycerze, miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.
W poprzednich latach sprawdziliśmy, jaki smak coli najbardziej odpowiada setkom tysięcy ludzi w całej Polsce. Uznaliśmy, że może warto spojrzeć teraz na to samo wyzwanie z innej perspektywy: jaki wynik da „ślepy test” smaku w przypadku różnych grup społecznych czy lifestyle’owych? To otwiera nowe możliwości komunikacyjne, dzięki którym akcja może być bardziej angażująca także dla osób niebiorących w niej udziału bezpośrednio, ale mogących zaspokoić swoją ciekawość, mówi Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.
Akcja jest silnie wspierana w mediach. Najciekawsze wyniki testu smaku będą przedstawiane w kampanii wideo (TV, Internet) realizowanej przez agencję BBDO Warszawa, która odpowiada także za odświeżony koncept aktywacji oraz Key Visual wykorzystywany w kampanii OOH/ trade.
Działania online obejmują m.in. współpracę z dwójką popularnych influencerów: Zuzą Kołodziejczyk i Poszukiwaczem, którzy odwiedzają wybrane grupy i – za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat) – przedstawiają wyniki testów. Za całość działań online Pepsi odpowiada agencja Deloitte Digital.
Nad przebiegiem wszystkich wydarzeń w terenie czuwa realizująca je agencja field marketingu Ewesa.
Media wspierające kampanie zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction z grupy OMD.
Strona akcji:
http://www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku/ źródło: pepsicopoland.com