Wszyscy są wygraniFinałowe spotkanie było okazją do podsumowania działań prowadzonych w ramach akcji. Uczestnicy gali obejrzeli krótki film, pokazujący jak zrodził się pomysł akcji i jak przebiegała jego realizacja. Na scenie pojawili się przedstawiciele każdej z organizacji charytatywnych, biorących udział w programie. Opowiedzieli o działaniach, jakie prowadzą na rzecz swoich podopiecznych i pacjentów, a także o tym czym jest dla nich pomaganie. Na scenie wystąpili także podopieczni fundacji Wawel z Rodziną, którzy zaśpiewali wspólnie z krakowską artystką Beatą Rybotycką, oraz podopieczni fundacji Mimo Wszystko, którzy wystąpili wraz z Anną Dymną.
Podczas finału akcji wszystkie organizacje charytatywne biorące w niej udział otrzymały od firmy Wawel czeki o wartości zależnej od miejsca zajętego w rankingu, o którego kształcie zdecydowali konsumenci:
I miejsce i nagroda w wysokości 500 000 zł - Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
II miejsce i nagroda w wysokości 400 000 zł - Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”
III miejsce i nagroda w wysokości 300 000 zł - Akademia Przyszłości ks. Jacka WIOSNY Stryczka
IV miejsce i nagroda w wysokości 200 000 zł - Fundacja „Wawel z Rodziną”
V miejsce i nagroda w wysokości 100 000 zł - Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty” Łączna pula przekazanego wsparcia wynosiła 1 500 000 złotych. Uroczystość zakończył występ Zbigniewa Wodeckiego z zespołem.
Pomaganie jest proste!W ramach akcji za pośrednictwem strony www.zmiloscidoradosci konsumenci mogli rejestrować punkty ze specjalnie oznaczonych opakowań produktów Wawel oraz paragonów w przypadku słodyczy zakupionych na wagę, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody gwarantowane, takie jak bilety do kina czy designerskie torby. To właśnie oni, poprzez swoje głosy, ostatecznie zadecydowali, o tym, jakie wsparcie finansowe od firmy Wawel trafi do poszczególnych organizacji. W akcję aktywnie zaangażowało się 5 znanych organizacji pożytku publicznego oraz ich przedstawiciele – Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”, Stowarzyszenie „Wiosna” z projektem „Akademia Przyszłości” księdza Jacka WIOSNY Stryczka oraz Fundacja „Wawel z Rodziną”, której prezesem jest krakowski aktor Tomasz Schimscheiner.
Głosowanie na wybrany cel charytatywny było możliwe od 18 kwietnia 2016 r. do 16 stycznia 2017 r., a do 31 grudnia 2017 r. można wciąż rejestrować punkty z opakowań i odbierać nagrody rzeczowe.
Akcja wsparta była intensywną kampanią promocyjną. W jej ramach emitowane były spoty TV oraz video w kanałach digital. Program wspierały także działania w prasie, radiu, social mediach oraz materiały POS w miejscach sprzedaży i realizacje niestandardowe, takie jak obecność wszystkich organizacji w programach śniadaniowych.
Pełen sukces! Czy będzie ciąg dalszy?Przekonanie, że nawet te małe, codzienne wybory mogą być drogą do wspierania innych było kanwą akcji „Z miłości do radości”. Pozytywne przyjęcie i ogromne zainteresowanie Polaków inicjatywą udowadniają liczby:
łączna kwota jaką Wawel przeznaczy na wsparcie organizacji to aż 1 500 000 zł, w akcji wzięło udział ponad 100 000 użytkowników, łączna liczba oddanych punktów to aż 6 796 070, do konsumentów trafiło łącznie prawie 15 000 nagród rzeczowych, najczęściej rejestrowane produkty to czekolada Gorzka 100 g i batony.
- Cieszymy się widząc tak duże zaangażowanie Polaków w naszą akcję. Sukces tej edycji projektu pokazał, że chcemy pomagać i angażować się w inicjatywy wspierające działania organizacji charytatywnych, zwłaszcza jeśli mechanizm tej pomocy jest prosty i możliwy w realizacji każdego dnia. Dlatego już niebawem ogłoszona zostanie kolejna edycja programu, w którym znów, wspólnie z konsumentami, Wawel będzie czynił dobro – zdradza Ewa Pałka, PR Manager firmy Wawel.
Więcej informacji już wkrótce na:
www.zmiloscidoradosci.pl