Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
EuroShop 2017: Handel w dobrym humorze inwestycyjnym

Wiadomości

EuroShop 2017: Handel w dobrym humorze inwestycyjnym

Czwartek, 23 marca 2017
Ponad 113 000 odwiedzających i 2 368 wystawców na największych w swej 50-letniej historii targach EuroShop +++ Międzynarodowi goście potwierdzają wiodącą rolę EuroShop +++ W centrum uwagi: cyfryzacja, wielokanałowość handlu i emocjonalizacja zakupów +++ Specjalistyczne fora towarzyszące cieszą się ogromną popularnością
EuroShop 2017 w Düsseldorfie - największe na świecie targi specjalistyczne w dziedzinie zapotrzebowania inwestycyjnego w handlu, po pięciu intensywnych dniach, w czwartek 09 marca 2017 roku zakończyły się najlepszym wynikiem w swojej 50-letniej historii. 2 368 wystawców z 61 państw informuje o nawiązaniu bardzo dobrych i wspaniałych kontaktów oraz zawarciu takich że umów. Wystawcy liczą ponadto na biznesowo owocny czas po zakończeniu targów. Ponad 113 000 odwiedzających (około 4% więcej w porównaniu do poprzednich targów) przybyło nad Ren, aby uzyskać informacje o zaprezentowanej w 18 halach targowych na powierzchni netto wynoszącej ponad 127.000 m² pełnej palecie produktów, trendów i koncepcji dla handlu i jego partnerów. 

Hans Werner Reinhard, dyrektor targów w Düsseldorfie, podsumowuje: „Targi EuroShop 2017 przebiły EuroShop 2014. Z okazji swojego jubileuszu mogły pokazać, jak młoda, kreatywna i innowacyjna jest ta branża i oczywiście poświęcone jej targi.“

Wystawcy prezentujący swoje oferty w każdej z reprezentowanych na targach dziedzin miesiącami przygotowywali się do targów EuroShop 2017, aby na międzynarodowym forum przekonać potencjalnych klientów do swoich innowacji. Spotkało się to z ogromną akceptacją: odwiedzający targi byli pod wrażeniem zarówno różnorodności produktów i poziomu innowacyjności stoisk, jak i niesamowitej jakości oraz kreatywności ich prezentacji.

Odwiedzający reprezentowali łącznie 138 państw. Hans Werner Reinhard dodaje: „Odwiedzający spełnili nasze wszystkie oczekiwania. Zanotowaliśmy stały, utrzymujący się na dobrym poziomie, popyt z Niemiec i znacznie większe zainteresowanie zagraniczne (66% odwiedzających). Na całym świecie wiadomo, że targi EuroShop w Düsseldorfie są światowym nr 1 w prezentowaniu osiągnięć branży i sprawiają, że przyszłość handlu staje się namacalna.“

Odbywające się co trzy lata targi EuroShop 2017 zaczęły się od optymalnie skonstruowanej koncepcji. Udoskonalony profil targów składający się z siedmiu jasno zdefiniowanych wymiarów (marketing POP, Expo & Event Marketing, Retail Technology, Lighting, Visual Merchandising, Shop Fitting & Store Design oraz Food Tech & Energy Management) uzyskał poparcie wśród wystawców i odwiedzających. Zoptymalizowano pozycjonowanie wystawców, tak że odwiedzający – w zależności od swoich upodobań – mogli w wygodny sposób dostać się do właściwych oferentów.

Do głównych tematów targów EuroShop 2017 należały: postępująca cyfryzacja w handlu, „szyta na miarę“ wielokanałowość rozwiązań i emocjonalizacja zakupów w sklepie.

Handel online uskrzydla obecnie inwestycje w sklepy stacjonarne. Poprzez konkurowanie z oferentami internetowymi handel zmuszony jest do stosowania coraz atrakcyjniejszej architektury wnętrz sklepów. Zazębianie się działalności sklepów stacjonarnych i internetu prowadzi jednocześnie do powstawania zupełnie nowych koncepcji handlowych i wyposażeniowych. Coraz ważniejsza staje się przy tym technologia informacyjna.

„Klient oczekuje obydwu elementów: wrażeń zakupowych na miejscu i dostawy do domu. Klasyczny handel stacjonarny w coraz większym stopniu rozbudowuje swe sklepy internetowe, a sprzedający online stawiają na otwieranie własnych sklepów. Targom EuroShop udało się połączyć obydwa światy“ – twierdzi Michael Gerling, dyrektor EHI Retail Institute i dodaje: „Sklepy stacjonarne i handel online zbliżają się do siebie, co powoduje, że na targach EuroShop w coraz większym stopniu łączą się wystawy dotyczące budowy sklepów i technologii.“

Targi EuroShop 2017 potwierdziły jednocześnie: najważniejszym wymogiem, który musi być spełniony przez wszystkie sklepy, jest czysta emocjonalizacja! Storytelling to główny element składowy koncepcji, rozwiązań i produktów prezentowanych na targach EuroShop 2017. Czy to architektura, design, oświetlenie, czy użycie najnowocześniejszych mediów cyfrowych w sklepie – wszystko musi skupiać się wokół jednej, wspólnej dramaturgii, mającej na celu poruszyć klienta. Nie dziwi zatem fakt, że właśnie merchandising wizualny staje się coraz bardziej popularny w indywidualnej architekturze powierzchni sprzedażowych. Gotowość inwestycyjna handlu w Niemczech niemal się podwoiła – świadczą o tym zaprezentowane podczas targów EuroShop wyniki badania przeprowadzonego przez EHI.

Handel inwestuje również intensywnie w technologię LED i technikę chłodniczą. To nie tylko kolejny wynik badania EHI, lecz widoczny element w halach targowych. Oszczędność energii i zrównoważony rozwój to priorytety dla przedstawicieli branży handlowej. Dlatego też dużym zainteresowaniem cieszył się EuroShop Special Ecopark wraz z towarzyszącym mu forum.

Wszystkie towarzyszące targom w ich różnorodnych wymiarach fora cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Liczne spotkania międzynarodowe np. w ramach forum Architektur & Design, forum EuroCIS, forum dotyczącego wielokanałowości handlu, forum POPAI czy Expo & Event dały wielu odwiedzającym możliwość uzyskania cennych wskazówek i inspiracji.

Kolejne targi EuroShop odbędą się w dniach 16 – 20 luty 2020 w Düsseldorfie, a kolejne targi EuroCIS - corocznie odbywająca się impreza poświęcona tematyce Retail Technology (technologia w handlu detalicznym) - w dniach 27 luty – 01 marzec 2018.


tagi: Targi EuroShop , retail , wyposażenie sklepów , regały sklepowe , kasy , boksy ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51