Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
DHL Marką Godną Zaufania 2017

Wiadomości

DHL Marką Godną Zaufania 2017

Czwartek, 22 czerwca 2017
DHL po raz kolejny zostało wyróżnione tytułem Marki Godnej Zaufania. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”, DHL zwyciężyło w kategorii „Firmy oferujące usługi kurierskie” otrzymując największą liczbę wskazań (37,2%).
W badaniu wzięło udział ponad 350 marek, ale tylko 23 spośród nich otrzymało tytuł najbardziej godnych zaufania. Wśród nagrodzonych, już drugi rok z rzędu, znalazło się DHL, które w ciągu 26 lat obecności na polskim rynku stało się jedną z wiodących firm logistycznych w kraju. Marka zawdzięcza swoją popularność przede wszystkim szerokiej ofercie usług krajowych i międzynarodowych oraz wysokiej jakości obsługi klienta.  

Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zdobyliśmy tytuł Marki Godnej Zaufania w kategorii usług kurierskich. Jest to dla nas wyróżnienie tym cenniejsze, że wyboru dokonali polscy przedsiębiorcy. Każdego dnia staramy się dbać o naszych klientów. Proponujemy im nowoczesne i elastyczne rozwiązania, staramy się jak najlepiej dopasowywać do ich potrzeb, z uwagą słuchamy wszystkich opinii i wyciągamy wnioski. Chcemy, by DHL był firmą logistyczną, która stanowi pierwszy wybór konsumentów i jest synonimem najwyższej jakości. Ta nagroda to nie tylko dowód, że nasz wysiłek przynosi rezultaty, ale także silna motywacja do dalszej pracy – komentuje Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska.  

Zadowolenie z otrzymania wyróżnienia wyraził Tomasz Buraś, Dyrektor Zarządzający dywizją DHL Express w Polsce, świadczącą międzynarodowe usługi ekspresowe: - Z satysfakcją przyjęliśmy informację o ponownym uhonorowaniu DHL tytułem Marki Godnej Zaufania. To powód do dumy i sukces całej organizacji DHL w Polsce, wszystkich pracowników i kurierów odpowiadających za codzienną kompleksową obsługę klientów i dbających o ich zadowolenie. Cieszymy się, że klienci identyfikują markę DHL jako Godną Zaufania, gdyż to oznacza, że doceniają nasze starania w zapewnianiu im wysokiej jakości usług.

Badanie w formie ankiety on-line zostało przeprowadzone wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MŚP w Polsce i miało za zadanie poznać ich opinię na temat najlepszych marek, produktów i usług. Za realizację badania oraz opracowanie wyników odpowiadała firma badawcza Kantar Millward Brown. W sondażu wzięło udział ponad 900 respondentów, którzy poproszeni zostali o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z kategorii mogli wskazać tylko jedną markę.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 20 czerwca w Restauracji Belvedere w Warszawie.

W imieniu DHL nagrodę odebrały Tina Sobocińska, Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji DHL Parcel oraz Anna Kania-Okieńczyc, Dyrektor ds. Marketingu DHL Parcel.

Pełne wyniki badania można znaleźć w miesięczniku „My Company Polska”, którego emisja odbyła się 21.06.2017 roku.



tagi: DHL , konkurs , Marka Godna Zaufania 2017 , firma kurierska , logistyka ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51