Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Marketing i lojalność z terminala – ZenCard 2.0 wystartował

Kampanie i Promocje

Marketing i lojalność z terminala – ZenCard 2.0 wystartował

Czwartek, 14 września 2017
Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona unikatowa technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni MAKRO, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

ZenCard to unikalna technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, dająca m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej. Integracja ZenCard z systemami eService, agenta rozliczeniowego, dała obu firmom możliwość oferowania unikalnej usługi dodanej zarówno mniejszym, jak i dużym sieciom handlowym. Doskonałym przykładem potencjału nowej funkcji jest kampania Visa i MAKRO – pierwsza akcja o tak dużej skali, uruchomiona jednocześnie we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce.

Polacy doceniają wygodę płatności bezgotówkowych. Rośnie liczba osób, które korzystają w zasadzie już jedynie z płatności bezgotówkowych, czy to kartą, czy telefonem. Widać to we wszystkich grupach wiekowych. Jest to korzystne dla przedsiębiorców, obniżających koszty obsługi gotówki, m.in. za konwoje, koszty związane z pomyłkami kasjera, czy podrobionymi pieniędzmi. – mówi Marek Paradowski, prezes eService. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zdecydowaliśmy się  wdrożyć  kolejne rozwiązania wspierające przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje to wypracowane wspólnie z ZenCard, dodające do terminala płatniczego funkcje zaawansowanego narzędzia do marketingu i budowania lojalności.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard trwa od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku . Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.

Współpraca z Visa i MAKRO to wyraźny sygnał, że nasz rozwój nabiera tempa, a rynek jest coraz bardziej otwarty na innowacyjne technologie. Jesteśmy dumni, że wraz z eService udało nam się wypracować system satysfakcjonujący zarówno sieć hurtowni MAKRO, jak i jej klientów – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard – Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania. Naszą technologię możemy indywidualnie dopasować do potrzeb każdego biznesu, i już wkrótce będziemy informować o kolejnych dużych współpracach – zapowiada Sygitowicz.


ZenCard
ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych, które działa na terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także w sklepach internetowych. ZenCard powstał w 2013 roku, a jego założycielami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński. Rewolucyjną technologię wsparły fundusze LMS Invest oraz SpeedUp Group, a w do jej rozwoju przyczynił się także udział w programie akceleracyjnym MasterCard Start Path. W 2017 roku ZenCard stał się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

Centrum Elektronicznych Usług eService Sp. z o.o. jest liderem na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce. Od 18 lat umożliwia dokonywanie transakcji kartowych w sklepach. Już w 2007 roku, jako pierwsza firma w Polsce, uruchomiła masowe płatności zbliżeniowe. Obsługuje płatności telefonem i programy lojalnościowe. Umożliwia dokonywanie płatności w złotówkach i ponad 40 innych walutach.
eService obsługuje transakcje w Polsce i wielu innych krajach Europy – sieć akceptacji liczy ponad 150 tysięcy terminali płatniczych, zapewniających Klientom firmy szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak: doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, czy też wypłacanie gotówki w sklepie podczas zakupów. Zapewnia również usługi rozliczania płatności internetowych zarówno przy użyciu kart, jak i przelewów.

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService sp. z o.o . należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

 

 

tagi: MAKRO , eService , marketing , lojalność , terminal , ZenCard 2.0 ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51