Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen natury” nawiązuje do składników, które znajdują się w produktach BA! oraz podkreśla, że batony zbożowe pozbawione są syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych.
Na potrzeby kampanii stworzony został spot reklamowy, przygotowany w formie poklatkowej animacji, który przybliża konsumentom udoskonalony skład produktów oraz korzyści płynące z sięgania po przekąskę w postaci batonów zbożowych Kampania prowadzona jest tv (billboardy sponsorskie), w Internecie, kinach Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość kampanii wsparta jest działaniami w social mediach, w tym również na platformie www.fithunter.pl
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada 38PR & Content Communication.
tagi: Bakalland , batony BA! , kampania ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...