Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Biznes wybiera klasę premium

Auto

Biznes wybiera klasę premium

Czwartek, 05 października 2017
Czasy białego lakieru i szyb otwieranych jedynie siłą mięśni minęły. Firmy coraz chętniej sięgają po lepiej wyposażone auta cenionych producentów. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się również segment premium. Jak pokazują dane PZPM, klienci biznesowi stanowią aż 88% nabywców aut tej klasy. Przekłada się to na wyjątkowo duże wzrosty w tym segmencie – w pierwszej połowie 2017 roku zarejestrowano o 26,8% więcej samochodów luksusowych niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Powodów, które przyciągają klientów biznesowych do samochodów klasy premium, można znaleźć kilka. Dobrze wyglądające, luksusowe auto podnosi prestiż firmy oraz poprawia jej wizerunek w oczach klientów i kontrahentów. Ponadto samochody tego typu oferują większy komfort, więc długie podróże w ich wnętrzu nie są tak męczące. Nie bez znaczenia jest również wolniejsza utarta wartości. O tym, jakie konfiguracje najchętniej wybierają klienci biznesowi i co przyciąga ich właśnie do samochodów luksusowych, mówi Piotr Kurpiński, kierownik salonu Lexus-Żerań –„Większość nabywców instytucjonalnych nie decyduje się na bezpośredni zakup. Klienci biznesowi wybierają głównie leasing. Coraz więcej osób skłania się również ku leasingowi w formie wynajmu długoterminowego SmartPlan. Dzięki takiemu rozwiązaniu rata jest znacznie niższa, a po zakończeniu umowy klient oddaje samochód i, nie zaprzątając sobie głowy jego sprzedażą, może wziąć kolejny. Klienci, którzy kupują auto za gotówkę, stanowią wyjątek.”

„Słabo wyposażone auta nie cieszą się dużą popularnością. Kiedy na rynek wchodzi nowy model i promocją objęta jest wersja podstawowa z dodatkowym pakietem, np. nawigacji satelitarnej, to klienci często decydują się na wybór auta we właśnie takiej konfiguracji. Na ogół jednak sięgają po wersje wyposażeniowe ze średniego pułapu. Zdarzają się jednak osoby, które przychodzą i od razu wybierają auto w najlepszej specyfikacji. W przypadku nowego Lexusa LS najtańsza odmiana Elegance w ogóle nie jest zamawiana, a najwyższym zainteresowaniem cieszy się średnia wersja Prestige. Warto dodać, że niemałą popularnością może poszczycić się również najdroższa odmiana Omotenashi” – zauważył kierownik salonu Lexus-Żerań.

„Jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie, to klienci często pytają o podgrzewanie i wentylowanie foteli, pamięć ich ustawienia czy rozwiązania ułatwiające parkowanie. Istotne dla nich są również systemy bezpieczeństwa, ale już dziś praktycznie wszystkie nasze samochody są standardowo wyposażone w pakiet Lexus Safety System Plus” – dodał Piotr Kurpiński.

W Lexusie LS po raz pierwszy w historii wprowadzono system asystujący włączaniu się do ruchu, auto ma również wyświetlacz projekcyjny HUD, ostrzegający kierowcę o pieszych znajdujących się w otoczeniu pojazdu i wskazujący ich położenie. Ponadto wyposażono go w aktywne omijanie pieszych i przeszkód oraz układy automatycznej zmiany pasa ruchu i automatycznego hamowania podczas cofania. Komfort podróży zwiększa niespotykane dotąd rozwiązanie – masaż Shiatsu dostępny dla pasażerów siedzących z tyłu, który dostarcza wrażeń zbliżonych do dotyku dłoni masażysty. Co więcej, samochód automatycznie dostosowuje pozycję fotela, by ułatwić wysiadanie – oparcie przesuwa się do przodu, a fotel lekko unosi. Podobnie przy wsiadaniu – karoseria nieco się podnosi, a boczne elementy fotela odchylają się, by łatwiej było zająć miejsce w środku. Kiedy już usiądziemy, zamek pasa bezpieczeństwa wysuwa się o 5 cm, co ułatwia jego zapięcie. 

„LS to auto wyjątkowe w tej klasie. To jeden z najbardziej komfortowych samochodów. Przyznają to sami klienci. Wbrew pozorom nie jest to samochód wyłącznie do jazdy z kierowcą. Większość osób, które zmówiły nową limuzynę Lexusa, będzie ją prowadzić samemu”– zapewnił Piotr Kurpiński.

Dla klientów biznesowych nie bez znaczenia jest również wygląd auta. Jak zaznacza Piotr Kurpiński, Lexus zrobił duży krok naprzód pod względem stylistyki. Wpłynęło to na bardzo duże zainteresowanie klientów, którzy do tej pory nie brali aut tej marki pod uwagę. Dobry design auta przyciąga uwagę. „Nowy Lexus LS potwierdza, że rynek klasy premium prężnie się rozwija. Auto cieszy się wyjątkowo dużym zainteresowaniem. Dzięki temu modelowi mamy wielu nowych klientów.” – podsumował Piotr Kurpiński.



tagi: biznes , klasa premium , motoryzacja ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51