Dotychczas marka Okocim prowadziła dla Mistrzowskiego Porteru wyłącznie digitalowe kampanie reklamowe. Tym razem po raz pierwszy spot pojawi się także w głównych kanałach tv. Reklama wpisuje się w platformę komunikacyjną marki Okocim „Tu się warzy z zasadami”. Spot nawiązuje do zasady „Rób to, co kochasz” i opowiada o pasji, zaangażowaniu i cierpliwości, potrzebnej do warzenia tego wyjątkowego piwa. Przedstawia piwowarów z browaru Okocim, którzy oczekują w napięciu na długo leżakowany porter – jego degustacja to moment prawdziwej celebracji i nagroda za trud włożony w jego powstanie.
Mistrzowski Porter to wyjątkowe piwo – mówi Paweł Zych, piwowar z Okocimia. Specjalna kompozycja słodów, m.in. monachijskiego, karmelowego i palonego daje niepowtarzalny smak charakterystyczny tylko dla porterów bałtyckich. Wyczuwalne są tu nuty kawy, czekolady i suszonej śliwki. Sprawia to, że nasze piwo doceniane jest przez smakoszy i ekspertów piwnych nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
Spot przypomina również o zdobyciu przez Okocim Mistrzowski Porter pierwszej nagrody na konkursie European Beer Star w 2015 roku i brązowego medalu w 2017 r. w Norymberdze. Piwo z Okocimia znalazło się także wśród trzech piw z Polski wymienionych przez słynnego krytyka piwnego Michaela Jacksona w książce „Great Beer Guide – 500 Classic Brews”, a Beer Judge Certification uznało okocimski porter za wzorcowy przykład porteru bałtyckiego.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
Zachęcamy do obejrzenia spotu na: https://youtu.be/1AZo0HFpBo4
tagi: Okocim Mistrzowski Porter , telewizyjna kampania reklamowa ,
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
Polacy, którzy będą grillować w długi weekend, przeważnie...
W marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...