Soplica, niekwestionowany lider kategorii alkoholi smakowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio. W drugiej połowie maja na rynku zadebiutuje wariant, który ucieszy amatorów owocowych smaków wprost z polskich sadów – Soplica Jabłkowa.
Jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce nie zwalnia tempa. Od 2016 roku Soplica jest liderem rynku wódek smakowych, a co trzecia butelka z tego segmentu kupowana przez polskich konsumentów to Soplica. Tak imponujące wyniki to efekt m.in. nieustającego rozwoju nowych produktów w portfolio. Teraz Soplica wprowadza na rynek nowy, a zarazem bardzo tradycyjny i lubiany przez konsumentów smak polskich jabłek – owoców uprawianych na naszych terenach od ponad 900 lat.
Nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów. Dlatego też, w odpowiedzi na ich liczne prośby, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego wariantu o tradycyjnym smaku polskich, dojrzałych jabłek. Wierzymy, że nowa Soplica Jabłkowa będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego szerokiego portfolio, a także idealną propozycją na letni sezon - mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica.
Receptura Soplicy Jabłkowej jest inspirowana tradycją gnieźnieńskiej Fabryki Wódek i Likierów z XIX w. Nowy wariant marki stanowi połączenie klasycznych, polskich nalewek jabłkowych znanych na terenach Polski już od wieków z najwyższą jakością oferowaną przez markę. Tajemnica lekko kwaskowatego smaku Soplicy Jabłkowej tkwi w kombinacji dojrzewających w słońcu polskich jabłek, polskiego spirytusu i długiego procesu maceracji tych owoców.
Historia Soplicy rozpoczęła się w Gnieźnie. To właśnie tutaj, w 1891 roku, zaczęto tworzyć alkohole pod marką Soplica. Fabryka była pierwszym polskim zakładem znajdującym się pod panowaniem pruskim, produkującym wódki i likiery w sposób naturalny, z prawdziwych owoców, korzeni, ziół i kwiatów. Od tego czasu, od ponad 125 lat, Soplica gości na rodzimych stołach, dostarczając konsumentom najwyższej jakości doznań smakowych. Fachmistrzowie Soplicy nadal wykorzystują wyłącznie naturalne składniki – najlepsze polskie owoce, orzechy i zboża, bazując na szlachetnych, tradycyjnych recepturach.
Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach i działaniami PR. Soplica Jabłkowa będzie dostępna w sprzedaży od połowy maja w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml. Rekomendowana cena nowych Soplic to 5,99 zł za 100ml, 11,79 zł za 200ml i 25,89 zł za 500ml.