Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Dlaczego warto prowadzić własne punkty usługowe w przemyśle mięsnym?

Z rynku FMCG

Dlaczego warto prowadzić własne punkty usługowe w przemyśle mięsnym?

Piątek, 15 czerwca 2018
Rynek mięsny, mimo stabilnej sytuacji, szuka sposobów optymalizacji swojej działalności. Oprócz rywalizacji pod kątem jakościowym, producenci szukają nowych metod dotarcia do potencjalnego klienta.
Przemysł mięsny to jedna z głównych branż sektora spożywczego w polskiej gospodarce. Upodobanie Polaków do konsumpcji tych wyrobów spowodowało, że Polska jest jednym z czołowych producentów mięs w Europie. Szacuje się, że wartość krajowego rynku mięsnego to 47 milionów złotych, co zachęca kolejnych producentów do rozpoczęcia działalności gospodarczej w tym sektorze. Aby więc skutecznie rywalizować z liczną konkurencją, potrzebne jest szukanie rozwiązań, które zapewnią przewagę na rynku, na którym rywalizuje obecnie około 1300 podmiotów. Od kilku lat zauważalny jest trend związany z konsolidacją poszczególnych przedsiębiorstw. Prowadzenie wspólnej księgowości czy łączenie działów zajmujących się obsługą pracowników firmy pozwala zminimalizować koszty stałe, co pozwala przygotowywać bardziej konkurencyjne oferty dla kontrahentów.

Kolejną skuteczną drogą do zwiększenia swoich przychodów, jest dywersyfikacja przedmiotu działalności gospodarczej. Jej istotą jest prowadzenie działań na kilku płaszczyznach w ramach danej branży. Jest to trend mocno zauważalny na przykład w branży piekarniczej czy mleczarskiej, gdzie producenci oprócz produkcji wyrobów ze swojego sektora, prowadzą też firmowe punkty handlowe ze swoimi produktami. Szacuje się, że samych firmowych punktów piekarniczych jest ponad 4000. Liczba ta pokazuje, że posiadanie własnych punktów usługowych przynosi wymierne korzyści finansowe. Jak udowadnia przykład Harbi Meat, strategia dywersyfikacji działalności może być skuteczna również w produkcji i dystrybucji mięsa.

Oprócz posiadania własnej restauracji oraz sklepu mięsnego, otworzyliśmy niedawno własną ubojnię, skąd bezpośrednio możemy dostarczać mięso do naszych punktów, a także prowadzić sprzedać hurtową i detaliczną wielu rodzajów mięs: wołowiny, jagnięciny, baraniny czy najpopularniejszego w Polsce drobiu – mówi Cemre Yatur, właściciel sklepu Harbi Meat.

Sprzedaż detaliczna szansą na pozyskanie klienta biznesowego.

Prowadząc biznes w sektorze mięsnym, bardziej niż gdziekolwiek indziej trzeba stawiać na jakość i świeżość. Ofertę należy kierować nie tylko do klienta indywidualnego, ale również do branży gastronomicznej, która, aby dokonać zakupu hurtowego na dużą skalę musi mieć pewność, że wybiera najlepsze produkty na rynku.

 Niezależnie, czy mamy do czynienia z klientem indywidualnym, czy biznesowym, każdy powinien mieć możliwość spróbowania produktów, z którymi będzie pracował, czy w zaciszu domowej kuchni, czy w hotelowej restauracji, gdzie codziennie dania konsumują dziesiątki, jeśli nie setki osób. Dlatego coraz więcej producentów mięs decyduje się na otwarcie pojedynczych punktów, gdzie wyrobów można spróbować na miejscu. Restauracje oraz sklepy obsługujące zamówienia detaliczne i hurtowe pomagają dokonać najlepszego wyboru.

Harbi Meat, jako lokalny producent, za pomocą hurtowego kanału dystrybucji sprzedaje do 13 ton mięsa miesięcznie. Zyskuje również w sektorze handlu detalicznego, gdzie ze względu na znaczny wzrost zainteresowania klientów i większą sprzedaż, zdecydował się powiększyć swój magazyn oraz powierzchnię handlową.



tagi: rynek mięsny , sprzedaż , konsument ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51