Kultowy pojazd, współczesne hity
Podczas licznych eventów w kultowym Volkswagenie TS będzie działać Lay’s Summer Studio, gdzie konsumenci będą mogli tworzyć letni utwór Lay’s. W wakacje ten wyjątkowy pojazd przyjedzie do najbardziej popularnych letnich destynacji – pojawi się w wakacyjnych kurortach oraz w miejscach, gdzie ludzie spędzają letnie chwile. Eventom będzie towarzyszył sampling chipsów Lay’s. Całą akcję muzycznie podsumuje swoim kawałkiem beatboxer Dharni.
„Lato to czas zabawy w gronie przyjaciół i znajomych. Chcemy umilać wszystkie chwile – również w wakacje. Z tej okazji oferujemy teraz chipsy Lay’s w dwóch nowych smakach. Można się nimi delektować podczas wypoczynku na plaży, na największych wakacyjnych wydarzeniach czy w trakcie seansów filmowych pod chmurką. Cieszcie się wspaniałym smakiem lata z Lay’s” – zachęca Ewa Doligalska, Brand Manager Lay's, PepsiCo.
Smak lata w podwójnym wydaniuW te wakacje konsumenci mają okazję cieszyć się limitowaną edycją chipsów Lay’s w dwóch niezwykłych letnich smakach – karbowanymi „Grande Quesadilia”, których smak okazał się hitem lata 2016 oraz „El Burgerro”, które po znakomitym przyjęciu w innych krajach Europy debiutują na polskim rynku. Chipsy przyciągają wzrok wyróżniającymi się opakowaniami z efektem błyszczących fal.
Silne wsparcie marketingowe„Lato smakuje lepiej z Lay’s” to silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz zaangażowanie Dharniego. Dedykowane nośniki zewnętrzne (OOH) widoczne są przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowany jest sampling produktów podczas serii eventów w najpopularniejszych letnich destynacjach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR.
Adaptację spotu reklamowego promującego tegoroczną kampanię „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.