FUZETEA ponownie zaskakuje Polaków swoją fuzją smaku. Marka wystartowała z drugą fazą komunikacji, w którą powtórnie zaangażowali się topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka, zostali bohaterami video, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia. Spot reklamowy można obejrzeć na kanałach social media gwiazd oraz na
https://www.youtube.com/watch?v=8l2ggG9o59U.
Na potrzeby kampanii Coca-Cola sprawdziła, czy pomimo natłoku obowiązków Polacy potrafią znaleźć chociaż kilka minut na chwilę relaksu. Jak wynika z badania Czy Polacy potrafią zwolnić? Czyli „me time” w praktyce , 47% z nas znajduje czas na odprężenie się co najmniej raz dziennie. Jakie jest najlepsze miejsce na chwilę tylko dla siebie? 40,1% respondentów wybiera zacisze własnego domu, do tego ciepłe kapcie i wygodne ubranie, bez których nie obejdzie się aż 32,9% badanych. O tym, dlaczego tak ważna jest chwila pauzy i skupienie na swojej osobie opowiada psycholog i coach – Małgorzata Biniek, ekspertka marki FUZETEA.
W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty FUZETEA możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.
Napój FUZETEA został doskonale przyjęty przez polskich konsumentów, ponieważ idealnie wpisuje się w ich aktualne potrzeby i oczekiwania. Polacy poszukują chwili spokoju i pomimo rosnącego tempa życia, coraz częściej chcą zwolnić i odnaleźć siebie na nowo. Co ciekawe, podczas pauzy bardzo często sięgamy po coś dobrego do picia, to dla nas znak, że nasz produkt może idealnie łączyć się z chwilą relaksu – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.
Drugiemu etapowi komunikacji towarzyszy także 30 sekundowy spot Twoja chwila pełna smaku dostępny w telewizji, na stronie
www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. FUZETEA jest ponadto mocno wspierana w mediach, pozostając zdecydowanym leaderem wydatków mediowych w kategorii ice tea.
Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Więcej informacji na:
www.fuzetea.pl