Reklama w wersji 15’ emitowana będzie w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w internecie. Marka otrzymała również wsparcie w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale.
Na stronie www.bobovita.pl powstała dedykowana podstrona, na której rodzice mogą poznać najbardziej lubiane – zarówno przez dzieci, jak i przez mamy – kaszki BoboVita. Znajdą tam również treści edukacyjne dotyczące roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita.
Aby dać możliwość spróbowania kaszek nr 1 wśród mam* dzieciom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z produktami zbożowymi, na tej samej podstronie marka daje możliwość zamówienia kaszki w jednym z 7 najpopularniejszych wariantów smakowych.
Kampania realizowana jest również w kanałach dystrybucji.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja HAVAS. Kopię TV 15’ zrealizowała agencja Dynamo. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.
* NUTRICIA Polska Sp. z o.o. za Nielsen – sprzedaż wolumenowa i wartościowa w kategorii kaszek dla dzieci, 2017.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...