Do kampanii zostali zaproszeni micro influencerzy ze społeczności Streetcom, którzy nie chcą lub nie mogą spożywać alkoholu, a jednocześnie chcieliby cieszyć się smakiem piwa bez żadnych ograniczeń. Kampania przebiega pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”. Wśród zadań agencji jest przeprowadzenie badania kategorii i realizacja kampanii polegającej na precyzyjnej rekrutacji 2000 micro influencerów, opracowaniu mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji online i offline, wygenerowaniu zasięgu oraz kreacji materiałów. Influencerzy zostali wybrani na podstawie określonych kryteriów spośród prawie 500-tysięcznej społeczności Streetcom. Planowany zasięg to 2,5 mln.
W ramach działań promocyjnych wariantu Łomża 0,0% prowadzony jest również rozbudowany sampling w kanałach e-commerce: Frisco, Room Service oraz w kanałach tradycyjnych: iTaxi, sieci siłowni Total Fitness i restauracjach Koreanka, Wietnamka, Saigonka, PHO 2, TO TO PHO. Partnerzy kampanii zostali pozyskani przez Streetcom.
Łomża 0,0% to pełnosłodowe piwo o pełnym smaku, jednak pozbawione alkoholu – dokładnie 100% piwa i 0,0% alkoholu. Tak jak flagowy produkt Łomża Jasne, tak również Łomża 0,0% jest uwarzona na bazie wody, słodu i chmielu.
Streetcom to największa na rynku agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku marek i usług w internecie, influencer marketingu, działaniach e-samplingowych, kampaniach prosprzedażowych na rynku tradycyjnym i e-commerce oraz badaniach.
www.browarlomza.pl