Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI - nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI

Kampanie i Promocje

RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI - nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI

Wtorek, 03 września 2019
ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon.
W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania w Polsce, sieć dała się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie i kierująca się zasadami odpowiedzialności społecznej. Proces wdrożenia nowej strategii ALDI poprzedzony był cyklem przebudów i modernizacji wszystkich sklepów w całej Polsce. Aktualnie sieć wkracza w kolejny etap działalności, podkreślając swoją tożsamość sprzedażową i marketingową, a przede wszystkim zmieniając komunikację kierowaną do klientów. Pierwszym etapem kampanii marketingowej są działania wizerunkowe skupione wokół hasła RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Slogan nawiązuje do jednej z cech tożsamości marki, definiującej ALDI jako „sklep ulubionych produktów”. Hasło zastąpi dotychczasowe „Wysoka jakość w dobrej cenie”, które ponad 10 lat przyświecało sieci w jej działaniach.

- Wprowadzenie kampanii zostało poprzedzone gruntowną analizą rynku polskiego oraz rynków zagranicznych, na których działa ALDI. Przeprowadzone przez nas badania jakościowe i ilościowe, a także pogłębione wywiady z konsumentami, badania fokusowe czy etnograficzne pozwoliły nam określić nisze rynkowe i zdefiniować mocne strony ALDI, będące filarem nowej komunikacji marketingowej – komentuje Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI w Polsce.

Wyniki tych badań pozwoliły sieci na postawienie tezy, że oprócz komfortu zakupów i atrakcyjnych cen, jednym z istotniejszych czynników wyróżniających ALDI na tle konkurencji są produkty marek własnych, które mają swoich fanów wśród klientów. ALDI jest sklepem ulubionych produktów – sygnowanych marką własną, a więc takich, których nie ma w innych sklepach.

- Często to właśnie ulubiony produkt decyduje o wyborze sklepu na codzienne zakupy. Ulubiona kawa, ukochany serek dziecka czy najlepsze przekąski na wspólny wieczór z przyjaciółmi. To właśnie te unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie są naszą siłą i po nie klienci chętnie wracają – komentuje Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.
– Wystarczy zakupy w ALDI zrobić RAZ, aby przekonać się o ich zaletach i wracać po nie już ZAWSZE. Dlatego główne hasło reklamowe naszej kampanii brzmi: RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI – tłumaczy Barańska.

Produktami, od których ALDI zaczyna kampanię wizerunkową, są kiełbaski norymberskie HoWe, jaja z wolnego wybiegu Hofland, kawa Mild Markus, czekolada alpejska śmietankowa Château, pieczywo ALDI - brioszka, owoce - jabłka, masło extra Milsani oraz ser Le COQ de France - camembert.

Kampania marketingowa ALDI rozpoczęła się od działań wizerunkowych skupionych wokół hasła RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI i składać będzie się z kilku etapów, o których sieć będzie sukcesywnie informowała. Komunikacja prowadzona jest w lekkim, swobodnym tonie, z przymrużeniem oka i poczuciem humoru, a wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy prasowe i internetowe. Wzmocnieniem komunikacji jest także zaproszenie do współpracy aktorki Soni Bohosiewicz obdarzonej niezwykłym poczuciem humoru, która doskonale komponuje się z prowadzoną przez sieć narracją marketingową wokół produktów. Dokładną rolę aktorki w kampanii ALDI ujawni w kolejnych odsłonach komunikacji. Więcej informacji na temat całej kampanii klienci znajdą na dedykowanej stronie internetowej pod adresem: www.zawszealdi.pl.

W kwietniu tego roku ALDI wystartowało także z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, jako odpowiedzią na niedziele niehandlowe. Dzięki akcji klienci mogą skorzystać z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego. Promocje obowiązują w każdy piątek, sobotę i niedzielę handlową, a ich celem jest wzmocnienie atrakcyjności weekendowej oferty. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą śledzić sieć także na oficjalnym profilu facebookowym, być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji.

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends, zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencjaBooost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals.   



tagi: RAZ ALDI , ZAWSZE ALDI , kampania marketingowa , ALDI ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51