Kampania outdoorowa
Przy drodze, którą jedziemy do pracy, obok sklepu, w którym robimy zakupy na śniadanie, w górach, na Śląsku czy na Kaszubach – Tymbark zachęca, by dać coś od siebie TYM, którzy są nam bliscy. Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca by w Święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.
Wyjątkowa piosenkaDo bycia z bliskimi i wzajemnego obdarowywania się dobrem zachęca także AniKa Dąbrowska. Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” specjalnie dla Tymbarku nagrała świąteczną piosenkę i teledysk „Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu „The Voice Kids”. Świąteczny teledysk dostępny jest na kanale AniKi: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA
Daj coś od siebie
Hasło przewodnie świątecznej komunikacji Tymbarku powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną w postaci billboardów, reklamy telewizyjnej, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.
Dodatkowe informacje:
TYM, którzy są ciekawi nowego spotu, TYMBARK prezentuje:
https://youtu.be/PvNndeVJdhk TYM, którzy chcą wygrać:
https://dajcosodsiebie.pl TYM, którzy chcą posłuchać piosenki:
https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA Start kampanii: 15.11.2019 r.
Start loterii: 18.11.2019 r.
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot TV, outdoor i digital: Agencja Publicis
Agencja odpowiedzialna za loterię: Smolar
Dom mediowy: Starcom