Branża soków i napojów owocowych wysoko koncentruje się na zmianach w procesie produkcji. Nowe trendy konsumenckie, zdrowy styl życia Polaków i nowe regulacje rządowe przyspieszają jakościowe zmiany i podnoszą ich priorytet. W asortymencie KGH Polska pojawia się nowy asortyment, wzrasta znaczenie napojów NFC (nie z koncentratu). Takim właśnie jest sok GREAT, 100% naturalny, z owoców granatu, który uzyskał najwyższe noty w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. Celem badania jest wyłonienie najlepiej ocenianych marek i firm na polskim rynku.
Na pytania dotyczące jakości, smaku, wyglądu opakowania napojów odpowiedziało ok. 15 tys. konsumentów. Sok GREAT z owoców granatu został bardzo wysoko oceniony a wśród wypowiedzi respondentów pojawiły się określenia, takie jak: „Najlepszy aromatyczny i uwodzicielski smakiem sok”, „Bardzo smaczne i zdrowe”, „Produkt naturalny ze sprawdzonego źródła”.
„Nagroda dla soków GREAT to dla nas olbrzymie wyróżnienie. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem jakości produkowanych napojów. Dbamy o współpracę z certyfikowanymi dostawcami owoców, zmniejszamy lub całkowicie eliminujemy cukier, dodajemy cenne składniki odżywcze w procesie wytwarzania. Zdrowy styl życia wytycza nam kierunki rozwoju i staje się obietnicą marek, jakie znajdują się w naszym portfolio” – mówi Waldemar Gawłowski, Pełnomocnik Zarządu KGH Polska Sp. z o.o.
Więcej informacji znajduje się na stronie
http://www.kghpolska.pl/.