„Z miesiąca na miesiąc nasza oferta naturalnych produktów ekologicznych we wszystkich kategoriach i we wszystkich kanałach dystrybucji będzie coraz większa i jesteśmy, jako producent, z tego dumni” - powiedział Andrzej Kowalski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Harper Hygienics. S.A.
Spółka stawia na proekologię na każdym etapie tworzenia produktu. Zielona gospodarka i ekologiczne trendy konsumenckie są motorem zmian w portfolio Spółki w 2020 roku. Od ubiegłego roku Harper Hygienics skupia się na tworzeniu produktów w 100% naturalnych, wykonanych z biodegradowalnych włóknin, takich jak bawełna organiczna, bambus, celuloza, a także na opakowaniach przyjaznych dla środowiska: nadających się do recyklingu lub ulegające biodegradacji.
- Cleanic to pierwsza polska marka w kategorii płatków z certyfikatem Ecocert i Vegan a to oznacza, że bawełna z której wytwarzamy nasze produkty pochodzi z certyfikowanych i kontrolowanych upraw, nie stosujących pestycydów i nawozów sztucznych. Nasze produkty nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego.
- Cleanic jest pierwszą polską marką w kategorii płatków z unikalnym, jednomateriałowym opakowaniem do recyklingu.
- Cleanic jako pierwsza polska marka ma w ofercie 100 % biodegradowalne patyczki z trzciny cukrowej z certyfikatem Ecocert i Vegan w papierowym pudełku z papierową pokrywką.
źródło: bankier.pl