Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
3 mln zł przekazane 16 szpitalom zakaźnym dzięki zaangażowaniu niemal ćwierci miliona użytkowników żappki

Z rynku FMCG

3 mln zł przekazane 16 szpitalom zakaźnym dzięki zaangażowaniu niemal ćwierci miliona użytkowników żappki

Poniedziałek, 27 lipca 2020
Ponad 248 tys. użytkowników aplikacji żappka włączyło się w zainaugurowaną na początku kwietnia br. przez sieć Żabka akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Rekordową liczbę kilkudziesięciu tysięcy żappsów przekazała klientka z Plewisk w woj. wielkopolskim. Inicjatywa cieszyła się popularnością wśród użytkowników aplikacji żappka, niezależnie od grupy wiekowej.
Najintensywniej w pomoc szpitalom zaangażowali się mieszkańcy dużych miast, m.in.: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa i Gdańska. To właśnie oni przekazali na cele charytatywne najwięcej. Natomiast rekordową liczbę ponad 20 tys. żappsów, stanowiących równowartość 700 zł przekazała na rzecz szpitali klientka sklepu w Plewiskach w woj. Wielkopolskim.

– Ogromnie nas cieszy, że ponad 248 tysięcy użytkowników aplikacji żappka zdecydowało się wesprzeć szpitale zakaźne w poszczególnych województwach, które na co dzień walczą z pandemią COVID-19, przekazując swoje żappsy. To dla nas dowód na słuszność wykorzystywania technologii mobilnych nie tylko do celów marketingowych i wsparcia sprzedaży, ale także działań CSR.  Dziękujemy klientom za zaangażowanie i hojność. Jednocześnie wierzymy, że to nie ostatni raz, kiedy użytkownicy naszej aplikacji, których jest już ponad 3 miliony, będą się angażować w pomoc na rzecz potrzebujących. Pamiętajmy: razem możemy więcej! – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Dzięki zainicjowanej przez Żabkę akcji „Ty wymieniasz, my podwajamy! Razem pomagamy szpitalom!” każdy z 16 szpitali zakaźnych otrzyma wsparcie w wysokości 187,5 tys. zł, z czego 120 tys. zł już trafiło na konta placówek, a pozostałe środki zostaną przekazane w sierpniu. Ogromne zaangażowanie użytkowników aplikacji mobilnej żappka oraz firmy Żabka Polska doceniają szpitale, beneficjenci akcji. Dziękując klientom i pomysłodawcy projektu, podkreślają, jak ważna w obliczu pandemii jest solidarność.

– W imieniu całego zespołu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie pragnę wyrazić podziękowanie za okazane serce i pomoc. Nadzieją i optymizmem napawa nas fakt, że zarówno personel szpitala, jak i pacjenci mogą liczyć na dobroć i solidarność w czasie pandemii koronawirusa SARS-Cov-2. Otrzymane wsparcie to nieoceniona pomoc w ratowaniu zdrowia i życia naszych pacjentów w tym trudnym czasie. Dzięki tej cegiełce budujemy wielki mur w walce z koronawirusem. Z większą pewnością spoglądamy w nadchodzącą przyszłość i wierzymy, że świat staje się miejscem, gdzie dobro wraca z podwojoną siłą – mówi Małgorzata Usielska, dyrektor SPWSZ w Szczecinie.

Przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19, m.in.: kardiomonitorów, urządzeń do mierzenia temperatury, respiratorów, sprzętu do wspomagania wentylacji czy nowoczesnych urządzeń do dezynfekcji sprzętu medycznego, a także środków ochrony osobistej dla personelu, w tym maseczek, rękawic i kombinezonów niezbędnych w okresie pandemii.

– W tym trudnym czasie pandemii COVID-19, z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć, pomoc darczyńców – zarówno firm, jak i osób prywatnych – okazała się dla nas szczególnie cenna. Dzięki otrzymanym funduszom mogliśmy zapewnić personelowi Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie niezbędne środki ochrony osobistej, takie jak rękawiczki, maseczki czy kombinezony barierowe. Podczas pracy z osobami zarażonymi wirusem SARS-CoV-2 codziennie zużywamy ich setki, a nierzadko tysiące. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by zapewnić odpowiednie leczenie, a lekarzom najlepsze warunki ochrony i bezpieczeństwa. Cieszymy się, że w tej walce czujemy wsparcie – mówi Marcin Jędrychowski, dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.  

Każdy użytkownik żappki mógł wymieniać punkty, czyli tzw. żappsy, na pięć cegiełek o wartości od 50 do 4000 żappsów, które po podwojeniu przez firmę Żabka Polska, oznaczały realną pomoc w przedziale od 1 zł do 100 zł.

Akcja wspierania szpitali zakaźnych to kolejna inicjatywa charytatywna skierowana do użytkowników aplikacji mobilnej żappka i zrealizowana za jej pośrednictwem. Klienci posiadający aplikację żappka w styczniu br. mieli możliwość przekazania swoich punktów w trakcie 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ten sposób zasilili wirtualną, orkiestrową puszkę kwotą ponad 2,5 mln zł.




tagi: Żabka , aplikacja żappka , koronawirus ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51