Marta Skłodowska
Szef ds. Korporacyjnych
Altadis Polska
Ubiegły rok upłynął pod znakiem dominacji segmentu King Size. Aktualnie blisko 80% sprzedawanych w Polsce papierosów stanowią właśnie KS, z tym ze w ramach tej kategorii największą popularnością cieszą się produkty z niższej i średniej półki cenowej. Rozwój segmentu tanich KS odbywa się w głównej mierze kosztem papierosów krótkich. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, w minionym roku kładliśmy szczególny nacisk na rozwój nowoczesnych, dobrych jakościowo marek, które oferowaliśmy konsumentom w bardzo atrakcyjnych cenach. Dbając o unowocześnienie wizerunku naszych produktów odświeżyliśmy wygląd marki Spike jak również wypuściliśmy na rynek limitowaną edycję znanych i lubianych papierosów Iris. Ponadto wprowadziliśmy innowacyjną markę Downtown , którą wyróżnia niezwykle oryginalne opakowanie oraz specjalny, unikalny filtr.
---------------------------------------
Robert Derkacz
Dyrektor Sprzedaży
BAT
Rok 2006 był bardzo wymagającym rokiem dla branży tytoniowej. Znowu mieliśmy do czynienia z podwyżką akcyzy i zdajemy sobie sprawę, że czekają nas następne. Sytuacja ta powoduje, iż konsumenci skłaniają się ku coraz tańszym produktom, wybierając marki z niższych segmentów. Nasilającym zjawiskiem staje się również przemyt wyrobów tytoniowych, którego skala wzrasta, a jednym z głównych problemów jest przyzwolenie społeczne na ten proceder. Kolejnym ważnym wydarzeniem w 2006 roku był powrót na rynek ważnego gracza – Japan Tobacco.
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...