Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
#trzciNOWYŚWIAT ogarnął social media

Kampanie i Promocje

#trzciNOWYŚWIAT ogarnął social media

Środa, 14 października 2020
Cukrowy lider – marka Diamant – nie zwalnia tempa! Po udanej akcji z letnimi przetworami i cukrami żelującymi, w połowie września ruszył z nową kampanią #trzciNOWYŚWIAT. Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań – kulinarnych i nie tylko! Za realizację akcji odpowiada poznańska agencja marketingu strategicznego Soul & Mind Group.
W ramach kampanii Diamant pokazuje, że cukier trzcinowy jest obecny w kuchni praktycznie każdego zakątka naszego globu, a podróż jego śladami jest pyszna i fascynująca. Nowa akcja wpisuje się w strategiczne założenia zaproponowane i wdrażane wspólnie z Soul & Mind Group, od 2019 roku z nowym hasłem: SŁODKIE ŁĄCZY. W tej jednak akcji producent łączy nie tylko smaki, lecz także ludzi i potrawy z całego świata. Akcja promocyjna cukrów trzcinowych, tak samo jak poprzednie, ma umocnić wizerunek Diamant, który służy nie tylko ekspercką wiedzą, lecz także towarzystwem w smacznych chwilach.

Akcja #trzciNOWYŚWIAT odsłania przed konsumentami nieznany świat napojów, deserów i słodkości, ale także egzotycznych, wytrawnych potraw. Słodycz, kolor i aromat trzciny cukrowej i zawartej w niej melasy znaleźć można nie tylko w tajskim pad-thai czy curry, ale także w skandynawskim cieście kladdaka, amerykańskiej glazurze BBQ do mięs czy francuskim quiche z karmelizowaną cebulą. Hiszpanie dodają go do paelli i mojito, a Węgrzy do tradycyjnego langosza. W Polsce, dla przykładu cukrem trzcinowym posypujemy nasze kluski leniwe, a także wzbogacamy świąteczny piernik.

– Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania #trzciNOWYŚWIAT przekona Polaków, że zastosowanie cukru trzcinowego jest bardzo szerokie i nie ogranicza się tylko do słodzenia nim deserów, kaw czy herbat. Od lat stosowany jest on bowiem w wielu krajach jako dodatek do zup, sosów, marynat oraz potraw orientalnych, nie tylko jako ważny składnik, ale jako przyprawa „podkręcająca” smak dania. Co ciekawe, cukier trzcinowy ma także zastosowanie w kosmetyce – jest składnikiem peelingów, maseczek, a nawet lakieru do włosów – mówi Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.

Kampania #trzciNOWYŚWIAT DIAMANT będzie trwać ok. miesiąca – od połowy września do końca października. W ramach akcji przewidziany jest ogólnopolski konkurs kulinarno-fotograficzny z wykorzystaniem social mediów. Uczestnicy będą mogli pokazać swój własny #trzciNOWYŚWIAT na Facebooku lub Instagramie, a tym samym zachęcić innych do trzcinowych eksperymentów i degustacji nowych smaków, powrotu do podróżniczych wspomnień czy smaków dzieciństwa. Konkurs potrwa do 18 października. Wystarczy opublikować na swoim profilu zdjęcie z widocznym cukrem trzcinowym marki Diamant i oznaczyć je hashtagami: #trzcinowyDIAMANT oraz #slodkielaczy.

– Diamant ma największą ofertę cukrów trzcinowych. Dry Demerara, Dark Muscovado, cukier nierafinowany, trzcinowy cukier puder, cukier w kostkach, drobny czy saszetkach… to tylko część naszego portfolio. Co ciekawe, jako jedyni możemy zaproponować naszym klientom także syrop trzcinowy, będący swego rodzaju innowacją na rynku produktów trzcinowych – dodaje Paweł Maciejewski, dyrektor sprzedaży marki Diamant.

Agencja marketingu strategicznego Soul & Mind (obsługująca markę od 2019 roku) prowadzi równolegle działania digitalowe promujące akcje i same produkty marki Diamant, m.in. kampanie displayowe na największych serwisach kobiecych i kulinarnych. Dodatkowo wsparcie Google Display Network, obecność PR-owa w mediach, a także działania influncer-marketingowe ze znanymi blogerami podróżniczo-kulinarnymi budują zasięg akcji i wspierają widoczność marki w internecie. W ramach akcji zadbano także o sesje fotograficzną oraz PR korporacyjny. Celem jest zapewnienie możliwie największego zasięgu akcji, a tym samym budowanie wizerunku i zapewnienie marce dobrego publicity.



tagi: Diamant , cukier , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , hurt , detal , kampania , #trzciNOWYŚWIAT ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51