Marka zachęca klientki Lusette do ujawnienia swojego sposobu na relaks, dalekiego od przyjętych ideałów i instagramowej rzeczywistości. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz dedykowane bluzy marki NAGO z relaksującym napisem.
Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS. Udział w konkursie można wziąć pod adresem www.drugastronarelaksu.pl. W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz. Agencja Dziadek do orzechów podjęła współpracę z marką już po raz drugi.
tagi: Lusette , kampania , druga strona relaksu , konkurs , czekolada , FMCG , rynek spożywczy ,
Polacy, którzy będą grillować w długi weekend, przeważnie...
W marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach...
Według danych resortu finansów, w ub.r. wszczęto o prawie...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...