Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Graal ożywia całą kategorię przetworów rybnych
Graal zakończył właśnie największą w swojej dotychczasowej historii kampanię reklamową, w której edukował konsumentów w zakresie zdrowotnych właściwości ryb oraz uniwersalności ryby w puszce. Marka postawiła także na silną promocję powiązaną z nagrodami. Efekt? Polacy coraz chętniej sięgają po tego rodzaju produkty.
Dobiegła końca największa w dotychczasowe historii Graala kampania sprzedażowo-edukacyjna. Marka zachęcała w niej do spożywania ryb w puszce, podkreślając zdrowotne właściwości swoich produktów: obecność kwasów Omega-3 i witaminy D, a także bezpieczeństwo i wygodę użycia. Co więcej – z działaniami edukacyjnymi Graal połączył aktywność w zakresie promocji: za zakup ryb marki Graal i Salatino o wartości minimum 10 zł, każdy konsument mógł otrzymać codziennie szansę na wygranie 500 zł, a ponadto możliwość losowania nagrody głównej – samochodu znanej japońskiej marki. W promocji wzięło udział tysiące konsumentów, co odzwierciedliły również wyniki w sieciach handlowych.
- W ostatnich latach zintensyfikowaliśmy komunikację opartą na właściwościach zdrowotnych ryb w puszce – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Współczesne badania pokazują, jak ważnym i cennym składnikiem codziennej diety mogą być produkty takie jak nasze. Obserwujemy ożywienie nie tylko w odniesieniu do ryb Graala. Jako lider kategorii, wyznaczamy kierunki, za którymi podąża reszta. Swoimi działaniami wpływamy na postrzeganie całej kategorii przetworów rybnych. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że popularna makrela w pomidorach, jak ta od Graala, czy śledź w oleju to dzisiaj składnik zrównoważonej diety, oraz że można używać go w wyrafinowanych daniach, zarówno na zimno, jak i na ciepło. Wysoką jakość naszych ryb i ich świetny smak wybiera już drugie pokolenie Polaków - dodaje.
Do kluczowych celów kampanii, związanych z budowaniem świadomości konsumenckiej, Graal zaliczył przekonanie, że ryba tej marki jest produktem nowoczesnym, stworzonym na miarę współczesnych potrzeb i oczekiwań. Konsumenci byli informowani, że ryby Graala dostarczają niezbędnych wartości odżywczych, są produktem dla każdego, i na każdą okazję, a także, że nie zawierają konserwantów.
Jesienna kampania Graala realizowana była przede wszystkim przez działania reklamowe na antenach telewizyjnych, a także w sieciach handlowych. Dodatkowo marka była mocno aktywna w digitalu, m.in. poprzez kampanię na YouTube i VOD oraz w aplikacjach zakupowych. Grupa Graal zrealizowała wszystkie swoje planowane założenia, docierając z przekazem edukacyjnym i reklamowym do ok. 20 mln Polaków.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.