Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Marki należące do Grupy Żywiec zwycięzcami rankingu Top Marka

Wiadomości

Marki należące do Grupy Żywiec zwycięzcami rankingu Top Marka

Poniedziałek, 08 listopada 2021
Na początku listopada magazyn Press oraz agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ogłosiły wyniki XVI rankingu Top Marka. W branży FMCG-PIWA I CYDRY w pierwszej piątce zwycięzców znalazły się aż 3 marki z portfolio Grupy Żywiec. Pierwsze i drugie miejsce zajęły kolejno marki Żywiec oraz Heineken. Warka znalazła się na czwartej pozycji.
Spadek sprzedaży spowodowany zamknięciem branży gastronomicznej, brak imprez masowych, podwyżka akcyzy i niesprzyjająca pogoda, tak w skrócie można podsumować rok 2021, który zdecydowanie nie był łatwy dla branży piwnej. Mimo to o markach piwnych wzmiankowano przez ostatni rok w mediach często i w pozytywnym kontekście. Według rankingu Top Marka, najsilniejszą medialnie marką okazał się Żywiec. Stało się tak dzięki kilku wydarzeniom, między innymi trasie Męskie Granie, w której powrócono do koncertów na żywo. W zeszłym roku ze względu na pandemię nie mogła w nich uczestniczyć publiczność, dlatego wydarzenie przeniesiono na platformy Facebook i YouTube, co umożliwiło uczestnictwo znacznie szerszej publiczności. Dodatkowo w czasie lockdownu marka Żywiec zorganizowała serię koncertów Męskie Granie w domu, podczas których artyści łączyli się ze swoimi fanami ze swoich pieleszy domowych. W trakcie koncertów zebrano ponad 5 mln zł. na Fundację Siepomaga.pl, która zakupiła środki ochrony dla służby zdrowia. Pisano też o kampanii promocyjnej, w której marka namawiała do cieszenia się życiem i relacjami z bliskimi pod hasłem "Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”. Docenione zostało poczucie humoru i optymistyczny wydźwięk reklam. Ponadto marka udziela się w mediach społecznościowych, w których często odnosi się do bieżących wydarzeń i bawi się słowami, aktywizując internautów.

Na ilość wzmianek w mediach z pewnością wpłynął też fakt, iż wiosną tego roku na rynku pojawiło się piwo Żywiec Jasne Lekkie, które okazało się najlepszą innowacją sezonu. Według danych Grupy Żywiec za Nielsen IQ od stycznia do września, zarówno w Detalu Tradycyjnym jak i Detalu Nowoczesnym Żywiec Jasne Lekkie stało się numerem 1 sprzedaży w swoim segmencie.

Marka Heineken natomiast pojawiała się w mediach jako główny sponsor Grand Prix Formuły I w Portugalii oraz sponsor Euro 2020. Heineken jeszcze przed turniejem wprowadził na rynek limitowaną edycję opakowań z flagami państw uczestniczących w rozgrywkach. W czerwcu 2021 r. Heineken rozpoczął także kampanię promującą odpowiedzialną konsumpcję. W reklamie "Smart Working?" marka wskazywała na potrzebę odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu podczas lockdownu.

Warka pojawiała się często w mediach jako sponsor UEFA Europa League oraz od niedawna także e-sportu. Na uruchomionej platformie Warka Planet of Games zorganizowano w kwietniu bieżącego roku turniej, który oglądać można było na YouTubie.

Top Marka jest unikatowym w skali kraju badaniem obejmującym 500 marek w 50 branżach. Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, internetu oraz mediów społecznościowych. Badanie wzięło pod uwagę ilość i wydźwięk publikacji ukazujących się w mediach w okresie od lipca 2020 do czerwca 2021 r.



tagi: Grupa Żywiec , ranking , Top Marka , piwo , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51