„Czy Ziemię może uratować groch? Tak! Bo groch to bogactwo witamin i protein, i z grochu robi się OneDayMore, czyli przepyszne kiełbaski, klopsiki i burgery, które smakują, pachną i skwierczą jak najlepsze mięso. Ale najlepsze, że nim nie są!” – tymi słowami rozpoczyna się spot promujący nową kampanię marki, wprowadzającą na rynek nową linię asortymentową. Spot w kreatywny sposób pokazuje, że ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw to wyraz świadomości zdrowotnej i środowiskowej. Wiodącym motywem spotu reklamowego jest ziarnko zielonego grochu, przyjmujące rozmiary kuli ziemskiej i stanowiące główny składnik zamienników mięsa OneDayMore. Na tej kanwie marka prezentuje ideę, jaka przyświeca jej przy tworzeniu roślinnych produktów – zjedz coś dobrego, zrób coś dobrego (dla planety).
Kampania promuje walory smakowe roślinnych nowości OneDayMore (Kiełbasek, Burgerów, Klopsików i Mielonego), które – jak deklaruje producent – do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki. Pracując nad naszymi recepturami dbaliśmy o to, by roślinny burger smakował jak „prawdziwy” burger. Znajduje to potwierdzenie w testach sensorycznych i badaniach preferencji konsumenckich, w których oceniono szereg atrybutów, takich jak intensywność i naturalność smaku, wygląd produktu przed i po przygotowaniu, konsystencję, soczystość, teksturę, barwę czy sposób przyprawienia. – mówi Dominika Kowalewska, kierownik ds. Badań i Rozwoju Produktów w OneDayMore.
Działania promocyjne, o dużym natężeniu i częstotliwości, mają charakter ogólnopolski i obejmują reklamę telewizyjną oraz kampanię reklamową w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów własnych marki w mediach społecznościowych. Sercem jest dedykowana strona internetowa
roslinne.onedaymore.pl, na której konsumenci mogą znaleźć podpowiedzi, jak wykorzystać nowości marki w kuchni, przygotowując smaczne i pożywne dania. Autorskie przepisy w formie video powstały we współpracy ze znakomitym, poznańskim kucharzem – Pawłem Powaserowskim oraz ambasadorką marki, znaną fleksitarianką – Kingą Paruzel.
Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada GPD Agency.