Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Auchan rozszerza usługi kurierskie. Współpraca z Smart Points i Allegro
Auchan rozszerza usługi kurierskie. Współpraca z Smart Points i Allegro
Czwartek, 24 lutego 2022
Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój usług kurierskich dla swoich klientów. Od lutego 2022 r. mogą oni odebrać lub zwrócić przesyłki z platformy zakupowej Allegro we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje partner technologiczny – firma Smart Points, operator pocztowy i dostawca rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów.
Z badań przeprowadzonych w 2021 r. przez Auchan na polskim rynku wynika, że dla klientów sieci liczy się czas i wygoda podczas zakupów oraz przy korzystaniu z innych usług związanych z organizacją życia codziennego. Ważne są względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87%) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Rozwój usług kurierskich w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na takie potrzeby i oczekiwania klientów, którzy dzięki temu mogą sami zdecydować gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki.
Wprowadzona obecnie możliwość obsługi w sklepach Auchan przesyłek z Allegro, dzięki technologii Smart Points, to kolejne udogodnienie w szerokiej palecie usług oferowanych konsumentom. Możliwość odbierania i nadawania przesyłek pozwoli klientom na efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na zakupy, a tym samym na zwiększenie komfortu zakupów i lepszą organizację codziennych czynności związanych z utrzymaniem domu i bieżącą korespondencją. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią tę możliwość – mówi Elżbieta Siemicka, Dyrektor Relacji z Klientem Auchan Retail Polska.
Integrację technologiczną i oprogramowanie, umożliwiające współpracę między Auchan i Allegro koordynuje firma Smart Points.
W oferowanym przez nas rozwiązaniu gramy w jednym zespole z przewoźnikami i sklepami detalicznymi, aby jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów e-commerce. Sieć punktów nadawczo-odbiorczych (tzw. PUDO), którą w ten sposób tworzymy, to swoisty pomost pomiędzy światem online i offline, dzięki któremu wszyscy odnoszą korzyści. Konsumenci zyskują możliwość wyboru lokalizacji odbioru wg swoich (często bardzo indywidualnych) kryteriów, przewoźnicy optymalizują swoje sieci dostaw, a sklepy przyciągają klientów zyskując szansę na dodatkowy przychód ze swojej podstawowej działalności – wyjaśnia Wojciech Kliber, członek zarządu Smart Points. Zgodnie ze statystykami nawet 40% klientów e-commerce, odbierających lub nadających swoje przesyłki w sklepie stacjonarnym, dokonuje przy okazji dodatkowego zakupu – dodaje W. Kliber.
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.