Na Planecie Warka uruchamia się nasza wyluzowana, bardziej rozrywkowa strona. To właśnie ją można oglądać w spotach reklamowych prezentujących produkty należące do rodziny Warki. Kolejny, czwarty już spot, podkreśla orzeźwiający charakter piw z rodziny Warki. Jasne Pełne to wyrazisty, piwny smak uzyskiwany dzięki mrożonym szyszkom chmielu. Warka Radler 0,0% to natomiast wybór przyjemnie orzeźwiających swoim owocowym smakiem wariantów, warzonych teraz według nowej receptury z jeszcze większą ilością owocowych soków i w dwóch nowych smakach – Warka Radler 0,0% Mango z Pomarańczą i Warka Radler 0,0% Jagoda z Cytryną.
– Na Planecie Warka zdecydowanie stawiamy na orzeźwienie – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – W tym sezonie na sklepowe półki trafiły produkty uwarzone według nowej, ulepszonej receptury, aby zapewnić jeszcze lepszy smak i zachęcić do celebrowania swojej rozrywkowej i orzeźwionej strony natury – dodaje Drożyński.
Czwarty z serii spotów jest już w emisji od 25 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=GcCJobBY_Zk