Brooklyn to jedno z kultowych miejsc w Nowym Jorku. Podobnie jak miasto, które nigdy nie śpi, tak i dzielnica Brooklyn jest otwarta dla wszystkich, inspiruje, zaraża energią, określana jest jako tygiel kultur i przestrzeń do wyrażania siebie. Teraz ten świat dostępny będzie również dla polskich konsumentów, bo marka Brooklyn trafiła do szerokiej dystrybucji w naszym kraju.
– Piwo Brooklyn to lekki i zbalansowany pilsner, który dzięki specjalnej technice chmielenia ma wyjątkowy aromat i smak z delikatną nutą goryczki. Marka Brooklyn to synonim wyjątkowej pozytywnej energii Nowego Jorku i dzielnicy, z której pochodzi. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą energią z polskimi konsumentami – mówi Małgorzata Gąska, senior brand marki Brooklyn.
Kampania marki wystartowała, a 30 i 15 sekundowe spoty TV są emitowane od 10 sierpnia w ogólnopolskich kanałach TV. W reklamie nie zabrakło ikonicznych, nowojorskich żółtych taksówek, a twórcy chcieli pokazać Nowy Jork jako miejsce, w którym rodzą się trendy. Brooklyn jest przedstawiony jako marka, która inspiruje, ekscytuje i towarzyszy nowym doświadczeniom oraz świetnej zabawie w gronie przyjaciół w wibrującym życiem otoczeniu miasta. Link do spotu:
https://youtu.be/9Up1PJX3FYU Piwo Brooklyn dostępne jest w butelkach 0,4 litra i puszkach 0,5l i warzone na licencji w Polsce. Szata graficzna nawiązuje do symbolów Nowego Jorku, a kluczowym jej wyróżnikiem jest żółty kolor kojarzący się z nowojorskimi taksówkami.
We wrześniu marka przygotowała dla swoich konsumentów wyjątkowy projekt-niespodziankę, w którym swój własny Nowy Jork pokażą znani i lubiani artyści.