Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive. Marka mocno stawia na digital
Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive. Marka mocno stawia na digital
Wtorek, 16 maja 2023
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
Komunikacja została podzielona na dwa etapy. W marcu Tchibo rozpoczęło szeroką kampanię telewizyjną. Emitowany spot w humorystyczny sposób pokazuje poranek bohaterki, która w rezultacie natłoku codziennych zadań, zapomina, że budzi się w sobotę, a nie w dzień roboczy. Filiżanka kawy Tchibo Exclusive pozwala jej jednak rozjaśnić myśli – złapać chwilę oddechu w momencie wewnętrznego chaosu – i cieszyć się weekendem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Tchibo w spocie promuje ziarnisty wariant kawy.
– Pierwszym motywem, z jakim automatycznie kojarzy się picie kawy, jest energia. Z naszych badań wynika jednak, że to nie jest jedyna potrzeba, jaką ten produkt może zaspokajać. Odświeżając pozycjonowanie marki, bazowaliśmy na insighcie, który mówi o tym, że wielu z nas nie tyle potrzebuje o poranku „kopa energetycznego”, ile chwili dla siebie, spokojnego momentu na poukładanie myśli, planów i zadań do wykonania w nadchodzącym dniu. Chwila z filiżanką Tchibo Exclusive ma pomóc rozjaśnić myśli. Dodatkowo, ponieważ to segment kawy ziarnistej notuje najbardziej dynamiczny wzrost w kategorii, w tym roku w spocie telewizyjnym oraz materiałach digitalowych wzmocniliśmy komunikat dotyczący ziaren w portfolio Tchibo Exclusive – mówi Małgorzata Kicia, brand menedżerka Tchibo Exclusive.
15 maja ruszyła także dwumiesięczna, ogólnopolska kampania online. Marka Tchibo Exclusive będzie obecna na Facebooku, Instagramie, YouTube, VOD, a także w formie display’ów na dużych portalach informacyjnych, np. Onet, Wirtualna Polska, Interia. Planowane są również działania na TikToku i Spotify (marka szykuje specjalne playlisty, które pomogą zebrać myśli) – a więc w kanałach, w których Tchibo do tej pory nie było aktywne. Podstawą komunikacji digitalowej będą bliskie konsumentom życiowe sytuacje, w których potrzebne bywa rozjaśnienie myśli, a rozwiązanie pojawia się właśnie po wypiciu filiżanki Tchibo Exclusive. W warstwie kreatywnej marka bawi się konwencją drobnych pomyłek, które zdarzają się każdemu z nas, a wykorzystywane w kampanii komunikaty dostosowano do różnych grup wiekowych i zachowań konsumentów.
Spot telewizyjny oraz kreacje do kampanii online przygotowała agencja Grey, za część materiałów video odpowiada także agencja Mullenlowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada OMD.
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.