– Nasza Stokrotka powstała z myślą o możliwości robienia tańszych zakupów i ich łatwiejszego zaplanowania. Stale rozwijamy nasze rozwiązanie, proponując klientom atrakcyjne akcje promocyjne i dodając nowe, przydatne funkcjonalności. Wraz z uruchomieniem przelewów Płatków i Znaczków, oszczędzać można jeszcze więcej i szybciej – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Z aplikacji Stokrotki korzysta już ponad 1,5 miliona osób. W kwietniu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w kwietniu 2023 r.
tagi: aplikacja , Nasza Stokrotka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do...
Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2...
Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek...
W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...
Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...
Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...
Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...
Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...