„Bardzo cieszymy się, że tak duża liczba klientów wzięła udział w naszym konkursie. Zacięta rywalizacja pokazuje, że wśród robiących zakupy w naszej sieci nie brakuje sportowego ducha. Od dzisiaj (17.07) zaczynamy kontaktować się z klientami w całej Polsce, przekazując dobre wiadomości, czyli zaproszenie na wyjazd do Paryża. Ważnym elementem całego konkursu jest też wsparcie osób z niepełnosprawnościami i to nie tylko tych, których nasi laureaci będą dopingować na sportowych arenach, ale też takich które na co dzień zmagają się z ograniczeniami. Dlatego Biedronka zdecydowała się wesprzeć kwotą 500 tys. złotych Fundację PODAJ DALEJ, która w centrum swojej aktywności ma właśnie tę grupę" - Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ to organizacja charytatywna, która oferuje edukację, rehabilitację i integrację dla ludzi z niepełnosprawnością. Dzięki Fundacji osoby z niepełnosprawnością zdobywają samodzielność życiową w mieszkaniach treningowych i przygotowują się do podjęcia pracy, a podczas zajęć sportowych budują motywację i chęć do walki o siebie.
„W Fundacji od 20 lat zmieniamy życie osób z niepełnosprawnościami. Wierzymy, że sport jest świetnym dopełnieniem rehabilitacji i pozwala uwierzyć, że wózek i ograniczenia fizyczne nie mogą być przeszkodą w realizacji marzeń. Dzięki wsparciu sieci Biedronka zrobimy dużo dobrego, m.in. zorganizujemy kolonie sportowe dla dzieci z niepełnosprawnością narządu ruchu. Poprawa kondycji fizycznej, zdrowa rywalizacja, rozwój zainteresowań i otwarcie się na świat to... pierwsze kroki w kierunku niezależnego i szczęśliwego życia." - Zuzanna Janaszek-Maciaszek – prezes zarządu Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Polacy najbardziej ufają małym i średnim firmomNowe badanie przeprowadzone przez Visa, jednego ze światowych...
Handel wraca na ścieżkę wzrostuSubindeks Barometru EFL dla handlu w IV kw. 2025 r. wzrósł do...
Henkel z solidnym wzrostem sprzedaży w III kwartaleHenkel odnotował w trzecim kwartale 2025 roku organiczny...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...
Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostejObowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...