„FOOD from POLAND" jest właściwym miejscem dla promocji polskich przedsiębiorstw, zainteresowanych współpracą z odbiorcami z całego świata. Polska bowiem może poszczycić się wieloma firmami, które Redakcja ze śmiałością opisuje jako dumę narodową.
„FOOD from POLAND” dostępny jest na wielu innych prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski. Są to między innymi imprezy ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie czy PRODEXPO w Moskwie.
tagi: „FOOD from POLAND” ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...