Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. Elegancka i funkcjonalna szata graficzna oraz nowoczesny kształt podkreślają jakość lodów premium Nordis Cadenza.
Nowe opakowanie Nordis Cadenza odzwierciedla wyrafinowany smak tych lodów i jest zarazem bardzo funkcjonalne – powiedział Tomasz Meller, dyrektor generalny Grupy Nordis. – Opakowanie doskonale wyróżnia się w sklepowych zamrażarkach pełnych tradycyjnych pojemników.
Nordis, jedna z najstarszych w Polsce firm mrożonkowych, produkuje lody od blisko 45 lat. Firma podkreśla, że każdy produkt powinien bronić się swoją jakością. Dlatego Nordis Cadenza to lody o bardzo bogatym smaku. W bakaliowych znajdziemy rodzynki, figi, orzechy włoskie i arachidowe, zaś do waniliowych dodano wiśnie kandyzowane. Pozostałe dwa produkty spod znaku Nordis Cadenza wyróżniają się puszystą śmietanką oraz kawałkami prawdziwej czekolady, która nadaje lodom mocny, głęboki smak.
Oferujemy lody o najwyższej jakości w cenie poniżej 10 zł – mówi Tomasz Meller. – Podczas gdy ceny dużych lodów familijnych sięgają nawet 17 zł.
Lody familijne serii Cadenza były dotychczas dostępne jedynie w rozmiarze 500 ml. Nordis Cadenza w dużych opakowaniach 900 ml są obecne na rynku w sugerowanej cenie 9,90 zł.
tagi: Lody , Nordis Cadenza ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...