„Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” – to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu i wyróżnia Liderów. Czytaj więcej »
„Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” – to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu i wyróżnia Liderów. Czytaj więcej »
W dniu 2 czerwca podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica wręczone zostały prestiżowe statuetki "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich". Czytaj więcej »
Wraz z lutowym wydaniem miesięcznika Hurt & Detal, do właścicieli sklepów na terenie całej Polski trafiła Ankieta konkursowa "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich". Czytaj więcej »
W grudniu spełniliśmy marzenia ponad 400 dzieci, przygotowując i przekazując dla nich i ich rodzin paczki świąteczne. To dzięki zaangażowaniu naszych Przyjaciół – producentów, przedstawicieli sieci handlowych i wolontariuszy – wspólnie pomogliśmy najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom. Czytaj więcej »
Akcja „Radosne Święta” prowadzona jest już od 7 lat przez Redakcję miesięcznika Hurt & Detal, wspólnie z przyjaciółmi z branży FMCG – producentami i sieciami handlowymi. W tym okresie sprawiliśmy, że święta stały sie bardziej radosne dla blisko 2 500 dzieci z hospicjów, domów dziecka, ośrodków opiekuńczych oraz szkół. Każda kolejna edycja przyciąga coraz większą... Czytaj więcej »
Jak co roku, redakcja miesięcznika Hurt & Detal ma wielką przyjemność i zaszczyt zaprosić firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do wspólnego działania przy VII już edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta”. Czytaj więcej »
Brązowy medalista olimpijski w windsurfingu i ambasador Mercedes-Benz, Przemek Miarczyński, wziął udział w dorocznej akcji „Radosne Święta” organizowanej przez miesięcznik Hurt & Detal. W jej trakcie, dzieci z domów dziecka i hospicjów obdarowane zostały przez organizatorów – Mikołajów. Czytaj więcej »
Zapraszamy firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do współpracy przy organizacji VI edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta 2013”, która ma na celu obdarowanie potrzebujących dzieci świątecznymi paczkami żywnościowymi. Czytaj więcej »
Informujemy, że przygotowujemy kolejny numer magazynu Food from Poland, który będzie dystrybuowany podczas tegorocznych targów ANUGA w Kolonii w dniach od 5 do 9 października. Czytaj więcej »
III edycja Konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" objęta została honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki. Czytaj więcej »
Miesięcznik Hurt & Detal wspólnie z Przyjaciółmi przygotował i wręczył blisko 400 paczek świątecznych w ramach akcji charytatywnej "Radosne Święta". Czytaj więcej »
Redakcja miesięcznika HURT & DETAL zaprasza firmy produkcyjne i handlowe z branży FMCG do udziału w V edycji akcji charytatywnej „Radosne Święta 2012”, która ma na celu obdarowanie potrzebujących dzieci świątecznymi paczkami żywnościowymi. Czytaj więcej »
„Być bliżej Kupca” – to wizja rozwoju, którą już od listopada wprowadziliśmy i będziemy dalej rozwijać w miesięczniku Hurt & Detal. Jest to zmiana która wyróżnia nas zdecydowanie spośród pozostałych tytułów pism handlowych na polskim rynku. Potwierdziły to również pierwsze opinie uzyskane od właścicieli sklepów, którzy przeczytali listopadowe wydanie... Czytaj więcej »
Blisko 500 dzieci otrzymało paczki świąteczne w ramach organizowanej już po raz czwarty przez miesięcznik Hurt & Detal - akcji „Radosne Święta”. Tegoroczna akcja przedświąteczna - dzięki pomocy naszych Przyjaciół – producentów i dystrybutorów FMCG - zakończyła się kolejnym sukcesem. Czytaj więcej »
Ruszyła IV edycja charytatywnej akcji, która ma na celu obdarowanie świątecznymi paczkami żywnościowymi najbardziej potrzebujące dzieci. Czytaj więcej »
Szanowni Państwo, miło jest nam poinformować, że akcja "Radosne Święta" 2010 zakończyła się wielkim sukcesem. Dzięki pomocy naszych Przyjaciół ─ producentów FMCG oraz sieci handlowych ─ zebraliśmy dary i pomogliśmy ponad 400 potrzebującym dzieciom! Redakcja miesięcznika HURT & DETAL już od kilku lat wspólnie z Przyjaciółmi z branży FMCG – producentami i sieciami... Czytaj więcej »
Fischer Trading Group, wydawca prasy handlowej HURT & DETAL, HANDEL NOWOCZESNY i Food from Poland, wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, kupując na licytacji XVIII Finału ogromną, bo ważącą aż 820 kilogramów czekoladową rzeźbę Świętego Mikołaja. Obecnie można ją podziwiać w podwarszawskim Centrum Zdrowia Dziecka, do którego została przez wydawnictwo przekazana. Czytaj więcej »
Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o...
Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic...
Wywiad z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group...
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces...
Rozmowa z Januszem Idczakiem, Dyrektorem Generalnym Jacobs...
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Stowarzyszenie przeznaczy środki na zakup towarów i...
Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu...
Jak wskazują wyniki badania PAYBACK Opinion Poll, blisko 80%...
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów...
Na polskich, wielkanocnych stołach od lat królują te same...
W odpowiedzi na potrzeby konsumentów szukających nowych form...
Światowy lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim...
Zaskakujące smaki, unikatowy design i pomysły na ciekawe...
Eduscho to najwyższej jakości kawa, wyjątkowy smak, ale też...
To innowacyjny e-papieros jednorazowy, który oferuje...
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa...
Światowy lider kategorii przekąsek od lat konsekwentnie...
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...