Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o...
Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic...
Wywiad z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group...
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces...
Rozmowa z Januszem Idczakiem, Dyrektorem Generalnym Jacobs...
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa...
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
SMAKKi GASTROTARGI to targowy event B2B dla firm i osób...
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim...
Netto po raz kolejny z rzędu dołącza do Świątecznej...
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy...
Sieć została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i...
O czym pamiętać? Oto mały przewodnik. ...
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w...
Rama Crema 31% to doskonała, roślinna alternatywa dla...
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny...
Zupy-krem marki GO.TO.VO to linia pysznych i naturalnych dań...
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...
Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do...
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym...