Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i...
„Z ludźmi i dla ludzi...
Rozmowa z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz...
VALBON – oryginalne francuskie sery w nowej...
Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem...
Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym...
Mondelēz International opublikował coroczny raport...
Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński jako jedyny...
Na początku czerwca, w okrągłą rocznicę współpracy...
Hillebrand, globalny operator specjalizujący się w logistyce...
Jedno z najważniejszych dla rejonu Mazowsza wydarzeń...
Najnowszy e-podręcznik „W Twoim odpowiedzialnym sklepie”...
Już wkrótce nowy spot reklamowy z Vito Bambino!...
To efekt nowych przepisów, które na początku czerwca...
Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem...
Wytrzymałość, efektywność czy niezawodność? ...
Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw...
Eksperci autobaza.pl postanowili sprawdzić, jak zmieniła się...
Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są...
Firma PROFI rozbudowuje portfolio marki JemyJemy...
Doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy...
Najnowsze wydanie limitowanej edycji ginu prosto z Gabinetu...
Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną...
Sieć chroni rodziny przez inflacją...
Bracia Sadownicy aktywnie działają i pomagają, wychodząc z...
To połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki!...
15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody...