Oto zwycięskie projekty puszek Pepsi, które zobaczymy w sklepach już w czerwcu:
Puszka autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia, który zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. Mateusz przedstawił Pepsi jako napój na każdą okazję.
Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim zaprojektowała puszkę przywołującą na myśl letnie wakacje.
Natomiast Krzysztof Oleksiak z Warszawy tworząc swój projekt inspirował się letnią zabawą na świeżym powietrzu. Chciał, aby jego puszka kojarzyła się z wakacyjnymi festiwalami muzycznymi.
„Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów” – powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.
Wystartowało już kolejne Wyzwanie Pepsi!
16 kwietnia wystartowało nowe Wyzwanie Pepsi o nazwie #NagłośnijSwojeMiasto, które zachęca konsumentów do pokazania swoich miast w unikalny, oryginalny sposób. Więcej informacji na temat
Wyzwania Pepsi można znaleźć na stronie www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku .
tagi: Pepsi , Wyzwanie Pepsi , projekt , puszka , limitowana edycja ,
Polscy producenci mięsa drobiowego walczą o silną pozycję...
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
Głównie przez drożejącą żywność i sytuację na Bliskim...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...