O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O współpracy z siecią i ważnych decyzjach, przed którymi stanie każdy franczyzobiorca rozmawiamy z Krzysztofem Mazurkiewiczem, Prezesem Zarządu firmy KHM DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. – franczyzobiorcą Carrefour Polska prowadzącym supermarket tej sieci w Kole. Czytaj więcej »
Pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie... Wszystkie te wydarzenia odbiły się na całym sektorze spożywczym. O trendach, wyzwaniach na rynku, a także planach na przyszłość – z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Pandemia bardzo mocno odbiła się na branży drobiarskiej. Inflacja, ptasia grypa, wojna – te czynniki dodatkowo obciążyły rynek. A perspektywy całego sektora uzależnione są też od wielu innych czynników. Z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym firmy Indykpol rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor... Czytaj więcej »
O wpływie pandemii na branżę napojową, trendach na rynku wody, soków i napojów oraz o kierunkach rozwoju z Piotrem Chęcielewskim, Członkiem Zarządu Jurajska i Dyrektorem Marketingu firmy Hortex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Rylskiej, Category Marketing Managera w Sante kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
24 lutego 2022 roku Rosja napadła na Ukrainę. Agresor odpalił pociski manewrujące na ukraińskie miasta. W jednym z nich – Łucku – swój zakład produkcyjny i główną siedzibę ma Modern Expo Group. O to jak wygląda działalność firmy z perspektywy trwającej od ponad dwóch miesięcy wojny – zapytaliśmy Bogdana Łukasika – Prezesa Zarządu Modern Expo S.A. i... Czytaj więcej »
Korzystanie z nośników na wynajem może być kluczowe w kontekście niedoborów palet na rynku i rosnących cen ich zakupu. O korzyściach ze współpracy opowiada Joanna Łoboda, Sales Field Manager w CHEP. Czytaj więcej »
Wywiad z Mają Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska. Czytaj więcej »
O nowych chipsach z brązowego ryżu, zamiłowaniu Polaków do przekąsek oraz wysokiej jakości produktów z portfolio rozmawiamy z Magdaleną Łysoń – Członkiem Zarządu Eurowafel sp. z o.o. sp. k. Czytaj więcej »
O wartościach przyświecających prowadzeniu biznesu, ofercie produktowej oraz planach na dalszy rozwój rozmawiamy z Iwoną Sandak, Zastępcą Prezesa Zarządu w Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »
Kategoria radlerów zyska w tym roku przełomową innowację. O rozwoju tego segmentu oraz piwnych preferencjach Polaków rozmawiamy z Jackiem Borkiem, Senior Brand Managerem marki Łomża, Van Pur. Czytaj więcej »
Lody to kategoria, w której szczególnie istotne jest podążanie za trendami i sezonowe nowości. O szerokiej, bogatej ofercie lodowej rozmawiamy z Piotrem Gąsiorowskim, Dyrektorem Marketingu PPL Koral. Czytaj więcej »
Targi Expo Sweet na stałe wpisały się w kalendarz ogólnopolskich imprez branżowych przeznaczonych dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz HoReCa. W tym roku, po raz pierwszy w historii tego wydarzenia, organizatorzy postanowili wydłużyć czas jego trwania do czterech dni – od 27 lutego do 2 marca. Po raz pierwszy też na targach wśród wystawców pojawił... Czytaj więcej »
Ewolucja przyzwyczajeń konsumenckich spowodowała zmiany w całej gospodarce. Jak wyglądają trendy w branży logistycznej i w jakim kierunku rozwija się ten sektor? Na te i inne pytania odpowiada Sebastian Plesiński, Senior Business Development Director w FM Logistic. Czytaj więcej »
Środowisko naturalne i jego przyszłość to obecnie zmartwienie zarówno konsumentów, jak i producentów. O rynkowych trendach i ekologicznym podejściu opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager VARTA w firmie VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Zmiany nawyków konsumenckich, skutki opłaty cukrowej, a także działalność proekologiczna to jedne z gorętszych tematów w branży napojowej. O ostatnich zmianach opowiada Bartłomiej Kubacki, Demand Acceleration Director w firmie PepsiCo. Czytaj więcej »
Tradycyjna produkcja, składniki najwyższej jakości i podążanie za trendami rynkowymi to wartości gwarantujące sukces na rynku lodów. O wyjątkowej ofercie opowiada Wojciech Kwestorowski, Dyrektor Handlowy Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Luchowskiej, Business Unit Director w USP Zdrowie kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Wróbla, Prezesa Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Stale zmieniające się nawyki konsumenckie wpłynęły na wszystkie sektory FMCG, również na rynek mięsny. O trendach i wadze jakości produktów opowiada Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Każdego dnia do Spółdzielni trafia 5,5 mln litrów polskiego mleka” – o rosnącym znaczeniu patriotyzmu zakupowego, działaniach w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz innych oczekiwaniach konsumenckich rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – Edmundem Borawskim. Czytaj więcej »
Prekursor wielu rodzajów piwnych, firma o ugruntowanej pozycji na rynku z bogatą i ciekawą historią – w tym roku jubileusz 20-lecia obchodzi Browar Ciechan. O rozwoju browaru, działaniach towarzyszących jubileuszowi oraz trendach na rynku piwa rozmawiamy z Irminą Ochenkowską, Prezes Zarządu Borwary Regionalne Jakubiak. Czytaj więcej »
W czasach pandemii szukamy bohaterów i konkretnych przykładów, jak sobie radzić w codziennej, trudnej rzeczywistości. Firma Hochland Polska m.in. wspiera Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O innowacyjności branży oraz działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten... Czytaj więcej »
ETi jest firmą rodzinną, założoną w 1961 roku przez wizjonera i przedsiębiorcę Firuza Kanatlı. ETi Group rozwijała się i tworzyła swoje portfolio na przestrzeni lat, stając się jedną ze 100 największych firm w Turcji. Generuje ponad 1,3 miliarda dolarów rocznej sprzedaży na całym świecie (2017). Zatrudnia ponad 7 500 pracowników, posiada 8 zakładów produkcyjnych – w tym... Czytaj więcej »
Nowoczesna, idąca z duchem czasu, dostosowująca się do trendów zakupowych, odpowiadająca na szerokie potrzeby nabywców – o marce MAOAM opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i...
„Z ludźmi i dla ludzi...
Rozmowa z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz...
VALBON – oryginalne francuskie sery w nowej...
Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem...
Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym...
Mondelēz International opublikował coroczny raport...
Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński jako jedyny...
Na początku czerwca, w okrągłą rocznicę współpracy...
Hillebrand, globalny operator specjalizujący się w logistyce...
Jedno z najważniejszych dla rejonu Mazowsza wydarzeń...
Najnowszy e-podręcznik „W Twoim odpowiedzialnym sklepie”...
Już wkrótce nowy spot reklamowy z Vito Bambino!...
To efekt nowych przepisów, które na początku czerwca...
Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem...
Wytrzymałość, efektywność czy niezawodność? ...
Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw...
Eksperci autobaza.pl postanowili sprawdzić, jak zmieniła się...
Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są...
Firma PROFI rozbudowuje portfolio marki JemyJemy...
Doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy...
Najnowsze wydanie limitowanej edycji ginu prosto z Gabinetu...
Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną...
Sieć chroni rodziny przez inflacją...
Bracia Sadownicy aktywnie działają i pomagają, wychodząc z...
To połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki!...
15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody...