Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA Czytaj więcej »
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA Czytaj więcej »
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania Kategorią w Velvet CARE. Czytaj więcej »
„Marka nie może być jak skała – stała i niezmienna – lecz jak drzewo, które, mając solidne korzenie, rośnie, rozwija się i dostosowuje do warunków otoczenia”. O nowych kompetencjach marki i odświeżonej strategii, dzięki której zamierza wskazać nowe standardy jakości i zrównoważonego rozwoju, opowiada Karolina Sarnik, Marketing Manager Kingi Pienińskiej w Oshee Polska. Czytaj więcej »
Polacy cenią marki, które są transparentne i oferują wysoką jakość. O ofercie, karnawałowych trendach i komunikacji z konsumentem opowiada Katarzyna Broncel, Manager ds. Komercjalizacji Produktu w Cedrob Foods. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w firmie Grana, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Rok 2024 był dla branży FMCG pełen wyzwań, ale też niewątpliwie obfitował w ciekawe rozwiązania rynkowe. Inflacja, zmiany preferencji i nawyków konsumenckich czy anomalie pogodowe w dużej mierze ukształtowały to, jak przez większość roku wyglądał handel. Mimo wielu trudności i zmian ostatnie miesiące wydają się być udanym okresem, a perspektywy wielu firm są obiecujące. Czytaj więcej »
Grupa Maspex, lider branży spożywczej w Polsce i CEE, z przychodami ze sprzedaży przekraczającymi 15 mld zł1, inwestuje w zrównoważoną transformację. O dźwigniach dekarbonizacji, niemarnowaniu żywności i raportowaniu niefinansowym opowiada Piotr Romańczuk, Członek Zarządu Grupy Maspex, odpowiedzialny za zrównoważoną transformację i środowisko. Czytaj więcej »
Lidl Polska to sieć posiadająca obecnie ponad 900 placówek handlowych w Polsce, która łączy rozwój z troską o środowisko. W wywiadzie z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate Affairs, rozmawiamy o zrównoważonym rozwoju, współpracy z dostawcami i działaniach CSR. Czytaj więcej »
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs Czytaj więcej »
Materiały POS, opracowywanie strategii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych to kluczowe obszary działalności Edelweiss. O podejściu firmy, procesach i wyróżnikach opowiada Ewa Stankiewicz, Chief Commercial Officer w Edelweiss, w rozmowie w ramach programu Sklepowy Masterclass. Czytaj więcej »
JBB to znana i ceniona marka w polskiej branży mięsnej. Obecnie przechodzi szeroko zakrojony rebranding, którego celem jest jeszcze mocniejsze podkreślenie jakości produktów. O zmianach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Od klasyki do innowacyjnych oraz zaskakujących konceptów i smaków – marka Soplica stale zaskakuje konsumentów ofertą dopasowaną do ich preferencji. O pozycji brandu, strategii oraz wyjątkowej współpracy opowiada Monika Melnicka, Marketing Manager marki Soplica w CEDC International. Czytaj więcej »
Na początku XX wieku mały sklep kolonialny na Śląsku Cieszyńskim wprowadzał lokalnych mieszkańców w świat egzotycznych smaków kawy i herbaty. Dziś czwarte pokolenie rodziny Mokrysz współtworzy międzynarodowy koncern FMCG, który nie tylko eksportuje produkty do ponad 75 krajów, ale też wyznacza nowe trendy w branży. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają kawę, a w ostatnich latach stają się coraz bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. O zmieniających się preferencjach klientów, prowadzonych działaniach i planach na przyszłość opowiada Eliza Godzimirska, Dyrektorka Marketingu w Tchibo Warszawa. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Rozdolskiej, Trade Marketing Managera w Sonko, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »
Nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem budowy innowacyjnej oferty – zarówno jeśli chodzi o produkty, ale też usługi. Platformy zakupów online, aplikacje mobilne, ekspresowe dostawy – to wszystko tworzone jest w oparciu o potrzeby współczesnego, bardzo wymagającego klienta. O trendach na rynku i obecnych działaniach opowiada Krzysztof Włodarski, Project Manager... Czytaj więcej »
Image Recognition by Asseco zostało wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy poziom kontroli ekspozycji produktów. Nowe zastosowanie zostało docenione pod kątem innowacyjności i uzyskało nagrodę Złota Innowacja 2024. O działaniu planogramów, możliwościach systemu, korzyściach oraz wdrożeniu opowiada Katarzyna Żądło, Koordynator Sprzedaży i Wdrożeń w... Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty zmieniają rynek FMCG w Polsce. A konsumenci stale ich oczekują – w szczególności w kategorii słodyczy. O nowatorskich rozwiązaniach, trendach, a także rynkowych nagrodach rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu w firmie Gibar. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE & Italy w McCORMICK Polska, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Hochland Polska – wzorem poprzednich lat – celebruje jubileusze swoich pracowników. Na specjalnie zorganizowanych uroczystych spotkaniach firma podziękowała tym, którzy w Hochland spędzili znaczną część swojego życia, a także właśnie kończą swoją zawodową przygodę. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura, specjalnie dla czytelników miesięcznika Hurt & Detal – w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym – opowiada o wydarzeniach związanych z jubileuszem 200-lecia marki, limitowanych edycjach produktów, dziedzictwie kulturowym, a także zrównoważonym rozwoju produkcji bittersów i rumu. Czytaj więcej »
Historia MAGO to opowieść o tym, jak z potrzeby i pomysłu można stworzyć przedsiębiorstwo o międzynarodowych zasięgach, innowacyjnej ofercie oraz z ciągłą perspektywą rozwoju. O tym jak obecnie wyglądają realia branży retail, a także o zmianach jakie przez lata przeszła firma, opowiada Prezes MAGO – Janusz Ciepliński. Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Dieta bogata w ryby to trend, który w Polsce nabiera rozpędu. A siły dodaje mu powszechna troska o zdrowie i świadome wybory konsumentów. O przyszłości kategorii opowiada Michał Abramczyk, Wiceprezes Zarządu rodzinnej firmy ABRAMCZYK. Czytaj więcej »
Sezon jesienno-zimowy to czas, gdy znacząco wzrasta popyt na grzańce. Ale nie tylko! Cała kategoria win ma teraz wiele do zaoferowania polskiemu konsumentowi. O trendach i najgorętszych propozycjach na chłodniejsze dni opowiada Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group. Czytaj więcej »
W Polsce Sprzątanie Świata odbywa się zwykle w trzeci weekend września i angażuje setki tysięcy wolontariuszy, którzy zbierają i segregują odpady. Hochland Polska, podobnie jak w ubiegłym roku, przyłączył się do akcji Fundacji Nasza Ziemia pod hasłem „Na straży czystej Ziemi” zorganizowanej 18 i 20 września w dwóch lokalizacjach, w których firma posiada zakłady... Czytaj więcej »
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty z wysoką zawartością białka, firma Cedrob Foods wprowadziła do swojej oferty nową linię Duda High Protein. O projekcie i założeniach, realizacji także od strony technicznej oraz procesie produkcji i największych wyzwaniach opowiada Renata Nowak, główna technolog w Cedrob Foods. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Huberta Błaszczaka, Marketing Managera w Atlanta Poland, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Historia MAGO to opowieść o tym, jak z potrzeby i pomysłu można stworzyć przedsiębiorstwo o międzynarodowych zasięgach, innowacyjnej ofercie oraz z ciągłą perspektywą rozwoju. O tym jak obecnie wyglądają realia branży retail, a także o zmianach jakie przez lata przeszła firma, opowiada Prezes MAGO – Janusz Ciepliński. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartłomieja Tarłowskiego, Menadżera ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej w Intermarché kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA...
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania...
Wywiad z Karoliną Sarnik, Marketing Managerem Kingi...
Rozmowa z Katarzyną Broncel, Managerem ds. Komercjalizacji...
Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w...
Koral S.A., potentat polskiego przetwórstwa rybnego i lider w...
Eksperci są pozytywnie zaskoczeni, spodziewali się na koniec...
Grupa Żabka rozpoczęła ekspansję na rynek rumuński pod...
KAMIS to wiodąca marka przypraw i dodatków kulinarnych...
Mobilne punkty gastronomiczne w kontenerach oferują zdrowe...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Fani serów znajdą tu bardzo szeroki wybór wszystkich naszych...
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem...
Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowości od marki...
Ser Gouda Protein to nowość od marki SERTOP. Stanowi...
Przepełniony esencją holenderskiej tradycji mleczarskiej, ser...
Odkryj nowe sosy do pizzy od marki Łowicz! Dostępne w wersji...
Azjatycka kuchnia podbija serca konsumentów, a House of Asia...
Od poniedziałku, 13 stycznia, do środy, 15 stycznia, sieć...
Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia...
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie...
Zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia...
Wraz z nowym rokiem zadbaj o dobry sen...