Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Malejące możliwości przewozowe i rosnące ceny oleju napędowego sprawiają, że transport jest coraz droższy

Auto

Malejące możliwości przewozowe i rosnące ceny oleju napędowego sprawiają, że transport jest coraz droższy

Piątek, 24 sierpnia 2018
Trzydzieste szóste wydanie magazynu Transport Market Monitor (TMM), opracowywanego przez Transporeon i Capgemini Consulting, wskazuje, że wysokie ceny transportu są wynikiem malejących możliwości przewozowych i rosnących kosztów paliwa.
Główne punkty raportu:
  • W II kwartale 2018 r. wskaźnik możliwości przewozowych osiągnął poziom 70,1 i w porównaniu do poprzedniego kwartału br. (110,1) spadł o 36,3%. Wskaźnik możliwości przewozowych w II kwartale 2017 r. wynosił 65,8, co oznacza, że w analogicznym okresie bieżącego roku jego wartość jest wyższa o 6,6%.
  • Wskaźnik cen w II kwartale 2018 r. wyniósł 107,9, co stanowi wzrost o 17,2% w stosunku do poprzedniego kwartału br. (92,1). W porównaniu do danych z II kwartału 2017 r., wskaźnik cen w analogicznym okresie 2018 r. wzrósł natomiast o 6,6%.
  • W odniesieniu do poprzedniego kwartału br., wskaźnik cen oleju napędowego wzrósł o 9,3%.
  • Przewiduje się, że w II kwartale 2018 r. europejski indeks przepływu handlu osiągnie wartość 2060 mld EUR, co wskazuje na jego spadek o 11,6 proc. w porównaniu z I kwartałem 2018 r. (2330 mld EUR).
Lars Vitters, Manager ds. Łańcucha Dostaw w Capgemini, zauważa: „Nasze przewidywania odnośnie kosztów transportu sprawdziły się. W II kwartale 2018 r. ceny transportu osiągnęły rekordowy poziom z IV kwartału 2017 r. Co ważne, koszty transportu będą dalej rosnąć, i w drugiej połowie br. prawdopodobnie ustanowią nowy rekord. Bezpośredni wpływ na to mają stale rosnące koszty paliwa i płac kierowców oraz wzrost zapotrzebowania na transport we wszystkich branżach. Przyszłość pokaże, czy sytuację poprawią złagodzone przez Unię Europejską regulacje dotyczące kabotażu”.

Oliver Kahrs, Dyrektor ds. Rozwoju w Transporeon, dodaje: „Dostępna zdolność przewozowa oscyluje wokół historycznie niskiego poziomu, co wpływa na wzrost cen transportu. Aktualne badania firmy Transporeon pokazują, że największymi wyzwaniami, z którymi w 2018 r. muszą mierzyć się spedytorzy, jest deficyt kierowców i brak wolnej przestrzeni ładunkowej. W związku z tym dwie trzecie firm transportowych postrzega rozwój procesów cyfrowych jako szansę na pozyskanie klientów, którzy umożliwią łączenie ładunków i redukcję „pustych kilometrów”. Ponadto, na zwiększenie możliwości przewozowych mogłaby wpłynąć efektywna współpraca między spedytorami oraz bardziej wydajne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej w ciężarówkach”.

Więcej informacji na temat Transport Market Monitora na stronie: http://www.transportmarketmonitor.com

Transport Market Monitor to kwartalny raport przygotowany przez Transporeon i Capgemini Consulting, którego celem jest przedstawienie dynamiki rynku transportowego w Europie.

Celem Transport Market Monitor jest przedstawienie kadrze kierowniczej ds. logistyki i wszystkim zainteresowanym informacji na temat tendencji cenowych oraz innych wskaźników pokazujących sytuację na rynku transportowym. Jest to wspólna inicjatywa Transporeon i Capgemini Consulting. Analiza dokonywana przez agencję badawczą bazuje na anonimowych danych pobranych z platformy Transporeon, poprzez którą firmy załadowcze zarządzają procesami logistycznymi zgodnie z ich potrzebami oraz przydzielają zlecenia transportowe wybranym przewoźnikom. Wyniki przedstawiane w formie miesięcznych indeksów, które są publikowane w magazynie co kwartał.

Capgemini Consulting

Capgemini Consulting jest częścią globalnej organizacji konsultingowej Capgemini Group oferującej usługi z zakresu doradztwa strategicznego i transformacji. Specjalizuje się w doradztwie i wspieraniu przedsiębiorstw w procesie transformacji – od opracowania odpowiedniej strategii do jej realizacji, zwracając szczególną uwagę na wyniki prowadzonych działań. Ponieważ obecna gospodarka cyfrowa stwarza zarówno duże możliwości, jak i wyzwania, firma oferuje wiodącym przedsiębiorstwom i instytucjom świeże podejście przy zastosowaniu innowacyjnych metod, technologii cyfrowej i wiedzy ponad 3 500 ekspertów na całym świecie.

Więcej informacji na temat firmy na stronie: http://www.capgemini-consulting.com/

Informacje o Transporeon

Transporeon to oparta na chmurze platforma logistyczna, umożliwiająca współpracę z globalną siecią podwykonawców w zakresie logistyki. Tworzy ona cyfrowe połączenie pomiędzy załadowcami i ich partnerami logistycznymi oraz wspiera przejrzyste i korzystniejsze cenowo przepływy materiałowe na całym świecie. Poprzez cyfryzację całego logistycznego łańcucha dostaw, umożliwia również sprawną komunikację i współpracę międzynarodowej wspólnoty usługodawców w zakresie załadunku i logistyki.

Firma łączy globalną sieć ponad 1 000 nadawców (producentów, dostawców i detalistów), 65 000 przewoźników (dostawców usług logistycznych i transportowych, 3PL, spedytorów, brokerów i kierowców) oraz ponad 100 000 użytkowników w ponad 100 krajach za pośrednictwem szeregu rozwiązań software-as-a-service dostępnych w 24 wersjach językowych.

Unikatowe na rynku rozwiązania Grupy Transporeon obejmują konsultacje, doradztwo i całokształt wsparcia z wielojęzyczną obsługą klienta w 24 różnych językach. Zapewnia to dopasowanie do indywidualnych potrzeb każdej organizacji, zwiększając wydajność nadawcy/przewoźnika, optymalizując jednocześnie marże przewoźnika i obniżając emisję CO2. Usługi transportowe posiadają certyfikat ISO. Siedziba główna Grupy mieści się w Ulm, w Niemczech, a Transporeon Spółka – w Krakowie.

Więcej informacji na stronie: www.transporeon.com



tagi: transport , motoryzacja , raport , magazyn , Transport Market Monitor , TMM ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51