Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Alfa Romeo wprowadza Stelvio na rok modelowy 2021 i prezentuje nowy wariant Veloce Ti.

Auto

Alfa Romeo wprowadza Stelvio na rok modelowy 2021 i prezentuje nowy wariant Veloce Ti.

Wtorek, 15 grudnia 2020
Rozpoczyna się przyjmowanie zamówień na gamę Giulii i Stelvio MY21, z bardziej wydajnymi silnikami, homologowanymi zgodnie z nową normą emisji spalin E6d-Final. Debiut nowego Stelvio Veloce Ti – najwyższej wersji wyposażenia, kwintesencji osiągów i włoskiego stylu. Nowe 21-calowe felgi aluminiowe podkreślają wyjątkowy, sportowy charakter Stelvio.
Nowa gama MY21

Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odnowione zgodnie z bieżącymi trendami i oferują wersje wyposażenia odpowiednie zarówno dla Klientów szukających sportowego charakteru, jak i dla tych, którzy preferują komfort i elegancję.

Dodatkowo w modelu Stelvio debiutuje nowy wariant Veloce Ti, stanowiący idealne połączenie sportowego wyposażenia i stylu. Oferowany z nowymi i bardziej wydajnymi silnikami, spełniającymi nową normę emisji spalin E6d-Final, doskonale podkreśla charakter i osiągi tego SUV-a.Oferta Stelvio MY21 została również wzbogacona o nowe 21-calowe felgi aluminiowe – do tej pory występowało ono z obręczami o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi dostępne są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.

Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti

Skrót „Ti" pochodzi od słów „Turismo Internazionale" i zawsze był stosowany w odniesieniu do modeli z najwyższej półki o typowo włoskiej elegancji, natomiast „Veloce" („szybki") nawiązuje do wysokich parametrów i doskonałych osiągów.

Wersja wyposażenia Veloce Ti stanowi kwintesencję technicznej i mechanicznej doskonałości modelu. Łączy sportowy charakter Stelvio Veloce z jeszcze bardziej urzekającym stylem. W standardzie oferuje bogate wyposażenie oraz najnowocześniejszą technologię, nawiązującą do topowej odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Na jego wyjątkową tożsamość składają się nie tylko detale stylistyczne, ale i funkcjonalne. Przykład? Tylny zderzak ze specjalną dolną osłoną, nadkola lakierowane w kolorze nadwozia oraz aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów, przytwierdzone do kolumny kierownicy. Stelvio Veloce Ti wyróżnia się ponadto nowymi 21-calowymi, pięciootworowymi felgami aluminiowymi z oksydowanym wykończeniem, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, cechując się sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz ekskluzywnymi elementami z prawdziwego włókna węglowego. Ciemne akcenty widoczne są również na zewnątrz samochodu w postaci czarnych obramowań szyb, grilla i lusterek oraz przyciemnianych szyb i emblematów „Stelvio", „Q4", a także „Veloce Ti".

Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba zestawiono z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. Co ważne, 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego.

Systemy autonomicznej jazdy – poziom 2

Giulia i Stelvio zapewniają zaawansowane systemy autonomicznej jazdy ADAS 2 (Advanced Driver Assistance Systems), które pozostają w doskonałej równowadze między przyjemnością z prowadzenia a bezpieczeństwem. Ich rozbudowany wachlarz składa się na drugi poziom autonomicznej jazdy, co oznacza, że w określonych warunkach samochód przejmuje kontrolę nad przyspieszaniem, hamowaniem i kierowaniem. W rezultacie wszystkie systemy zastosowane w Giulii i Stelvio wyraźnie podnoszą nie tylko poziom bezpieczeństwa, ale i komfort podczas dalekich podróży. Oczywiście należy pamiętać, że kierowca zawsze powinien pozostawać skupiony na drodze i trzymać obie ręce na kierownicy.

Najważniejsze układy wspomagające kierowcę Giulii i Stelvio:

Active Lane Keeping Assist (aktywny system utrzymywania na pasie ruchu): wykrywa, czy samochód zjeżdża z pasa ruchu bez włączonego kierunkowskazu i ostrzega kierowcę poprzez sygnały wizualne oraz automatycznie koryguje tor jazdy, tak aby samochód poruszał się pomiędzy liniami wyznaczającymi pas ruchu.
Active Blind Spot Assist (aktywny asystent martwego pola): wykrywa obecność innego pojazdu w tzw. martwym polu i jeśli zachodzi taka konieczność, koryguje tor jazdy, aby uniknąć kolizji.
Active Cruise Control (aktywny tempomat): automatycznie dostosowuje prędkość pojazdu, aby utrzymać bezpieczną odległość od jadących przed nim samochodów. Przy pomocy systemu rozpoznawania znaków drogowych dopasowuje prędkość do ograniczeń, co zapewnia bardziej komfortową jazdę.
Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control (system rozpoznawania znaków drogowych i kontroli prędkości): system korzysta z kamery pokładowej, rozpoznaje znaki drogowe i pokazuje je na wyświetlaczu oraz ostrzega kierowcę o aktualnym ograniczeniu prędkości. Zaleca nawet kierowcy dostosowanie prędkości do odczytywanych znaków: jeśli kierowca zgadza się, tempomat automatycznie przestawia się na nowe ograniczenia prędkości.
Traffic jam assistant (system wspomagający jazdę w korku) i highway assist (system wspomagania jazdy na autostradzie): oprócz aktywnego tempomatu, systemy te nadzorują również sektory boczne samochodu, utrzymując go na środku pasa przy wzmożonym ruchu (Traffic Jam Assistant) lub na autostradzie (Highway Assist), a także regulują prędkość na podstawie aktualnych ograniczeń prędkości.
Driver attention assist (asystent wspomagania uwagi i koncentracji kierowcy): analizuje parametry pod kątem zmęczenia kierowcy i w razie potrzeby ostrzega go.

Usługi Alfa Connect Services

W 2021 roku dostępna będzie pełna gama usług Alfa Connect Services: narzędzie to oferuje zaawansowaną łączność w samochodzie oraz szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo i komfort. W ofercie znajdzie się kilka pakietów: My Assistant zapewnia funkcję połączenia SOS: w razie wypadku moduł zamontowany w samochodzie prześle natychmiast odpowiednią informację do centrum obsługowego podając niezbędne dane, w tym lokalizację pojazdu. Pomoc w razie wypadku lub awarii samochodu można również wezwać łącząc się z centrum obsługi za pośrednictwem radia, bądź aplikacji mobilnej „My Alfa Connect”. Pakiet zawiera także usługę monitorowania stanu samochodu: raz w miesiącu klient drogą elektroniczną otrzyma raport o kondycji swojego pojazdu. My Remote składa się z różnych usług, obejmujących m.in: zdalne sterowanie funkcjami samochodu (blokowanie/odblokowanie drzwi lub mruganie światłami) za pomocą smartfona lub smartwatcha; komunikację z cyfrowymi asystentami głosowymi Alexa i Google Home; lokalizację pojazdu. My Car pokazuje parametry samochodu, takie jak poziom paliwa, ciśnienie w oponach itp. My Navigation składa się z aplikacji umożliwiającej wyszukiwanie celu podróży i punktów użyteczności publicznej (PoI), a także otrzymywanie alertów o ruchu drogowym i fotoradarach. Pozostałe usługi również zawarte w pakiecie obejmują funkcję Send & Go, dzięki której klienci mogą wysłać cel podróży bezpośrednio ze swojego smartfona lub portalu internetowego do systemu nawigacji oraz nawigację typu Last Mile, umożliwiającą wysłanie celu podróży ze smartfona do nawigacji satelitarnej.




tagi: Alfa Romeo , Stelvio , Veloce Ti , motoryzacja , nowe modele , leasing , auto , handel ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51