Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum
Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum
Wtorek, 04 maja 2021
Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500 proc. Rozwiązanie jest nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale także przynosi wymierne korzyści właścicielom lokalnych sklepów. Według Delikatesów Centrum, klienci korzystający z aplikacji robią większe zakupy – ich wartość jest wyższa średnio o 55 proc. od średniego koszyka w sieci.
Ponad połowa Polaków kupuje z aplikacją mobilną
Mobilne aplikacje zakupowe święcą triumfy. Dzięki nim konsumenci mogą łatwiej kontrolować wydatki i korzystać ze spersonalizowanych promocji. Jak wynika z badania GfK Shopping Monitor 2021, aż 59 proc. osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG do swojego gospodarstwa domowego używa aplikacji mobilnych sieci handlowych – z których zaś 10 proc. deklaruje korzystanie z rozwiązania oferowanego przez Delikatesy Centrum.
Odsetek użytkowników aplikacji jest wysoki zarówno wśród mieszkańców wielkich miast, jak i małych miejscowości. Z raportu PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2020” można dowiedzieć się, że w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców z takich narzędzi korzysta 63 proc. konsumentów, od 200 do 499 tys. – 65 proc., od 20 do 199 tys. – 58 proc., a w miejscowościach do 20 tys. – 52 proc. Natomiast na wsi, gdzie dominują sklepy lokalne, nienależące do centralnie zarządzanych sieci, korzystanie z aplikacji deklaruje aż 49 proc. klientów. Placówki prowadzone przez niezależnych polskich przedsiębiorców idą z duchem czasu – wykorzystują rozwiązania mobilne równie sprawnie, jak dyskonty czy hipermarkety, a swoim klientom są w stanie oferować wygodne zakupy i spersonalizowane promocje.
Aplikacja mobilna Delikatesy Centrum w liczbach
Zgodnie z trendami konsumenckimi swoją aplikację mobilną rozwija m.in. sieć Delikatesów Centrum. Grupa Eurocash od lat inwestuje w rozwój nowoczesnych rozwiązań, które jej klienci – w tym przypadku właściciele sklepów Delikatesy Centrum – mogą wykorzystywać do lepszego odpowiadania na potrzeby konsumentów. Uruchomiona w 2018 roku usługa do dziś została pobrana przez ponad 1 mln klientów. Dziennie korzysta z niej więcej niż 200 tys. konsumentów robiących zakupy w sklepach należących do sieci. Aplikacja połączona jest z Delikartą – osoby, które zakładają w niej konto, automatycznie dołączają do programu lojalnościowego. Po rejestracji mają możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji, takich jak: historia zakupów i oszczędności czy dedykowane kupony promocyjne.
- Konsumencka aplikacja mobilna stanowi odpowiedź na aktualne trendy i potrzeby klientów sklepów. To także świetne narzędzie dla przedsiębiorców prowadzących supermarkety Delikatesy Centrum. Aplikacja zwiększa częstotliwość zakupów, ale i wartość koszyka – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash. My również dzięki niej jesteśmy w stanie łatwiej i efektywniej monitorować wyniki sprzedażowe oraz celniej konstruować promocje napędzające sprzedaż w lokalnych sklepach. Uruchamiając kolejne akcje promocyjne i udoskonalając funkcjonalności aplikacji dajemy niezależnym przedsiębiorcom narzędzie do skutecznego konkurowania z sieciami dyskontów – dodaje Noel Collett.
Nowości w aplikacji Delikatesy Centrum
Delikatesy Centrum cały czas rozwijają swoją aplikację. Jedną z najpopularniejszych funkcjonalności są „Łapp kupony” – dedykowane kupony promocyjne tylko dla posiadaczy aplikacji – oraz niedawno zakończona loteria konsumencka zdrAPPka, w której można było wygrać jedną z ponad 1 000 000 nagród. Zdrapywanie odbywało się w wyjątkowo innowacyjny sposób, bo bezpośrednio na ekranie smartfonów. W loterii „zdrapano” łącznie niemal 10 mln wirtualnych zdrapek. Popularność akcji przełożyła się bezpośrednio na obroty w sklepach należących do współpracujących z siecią przedsiębiorców – osoby biorące udział w zabawie robiły zakupy o 10,7 proc. częściej. Większe były też ich wydatki – o 12,5 proc. LFL. Sieć przygotowuje kolejną odsłonę loterii zdrAPPka. Zapowiada także nowe zabawy dla konsumentów korzystających z aplikacji, w tym m.in. z okazji zbliżających się mistrzostw EURO 2021.
Na koniec 2020 r. w ramach sieci Delikatesy Centrum działało 1 573 sklepów, zaś z programu Delikarta korzystało ponad 2,2 mln konsumentów.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.