Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!
Sieć sklepów Intermarché, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategii w obrębie marek własnych.
Obecnie Intermarché posiada w swojej ofercie blisko 1500 produktów marki własnej pogrupowanych w kilkanaście brandów. W minionym roku sieć dokonała analizy oraz rewizji całego portfolio, co stanowiło fundament do opracowania strategii dla tej kategorii produktów. Na tej bazie powstała koncepcja utworzenia marki parasolowej, która ma jednoznacznie kojarzyć się z brandem Intermarché i łatwiej zakorzenić w świadomości klientów. Marka przyjęła nazwę O la la!.
Wprowadzenie O la la! jest jednocześnie odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania Polaków, a także obecną sytuację gospodarczą zachęcającą klientów do jeszcze częstszego wyboru marek własnych: jakościowych, a jednocześnie przystępnych cenowo. Jak pokazują dane z końca 2022 roku, sięga po nie w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych1.
W ofercie marki O la la! znajdują się wysokiej jakości artykuły spożywcze z wielu kategorii: od przypraw, poprzez napoje, zdrowe przekąski, aż po proste do przygotowania dania obiadowe dla najbardziej zabieganych, a także produkty dla dzieci. Aby zachować spójność, a jednocześnie podkreślić indywidualne cechy każdej z kategorii, sieć sklepów Intermarché wydzieliła rodziny produktów podobne do siebie z konsumenckiego punktu widzenia i nadała im odrębne cechy graficzne. Podstawowy podział oznaczyła różnymi kolorami logo O la la!. Zielonym – składniki kulinarne (przetwory z warzyw i owoców, produkty sypkie, przyprawy czy oleje), purpurowym – „małe przyjemności” (kawę, herbatę, czekoladę i słodycze), brązowym – dania gotowe, wstępnie skomponowane lub przyrządzone, malinowym – soki, a błękitnym – wody mineralne, źródlane i smakowe.
Pierwsze produkty marki własnej O la la! są już dostępne w sklepach Intermarché. Klienci zyskali wybór 80 jakościowych produktów w dyskontowych cenach. Do końca br. roku sieć planuje zwiększyć ich liczbę do 250, a docelowo – do blisko 600.
– W perspektywie 4 najbliższych lat, naszą ambicją jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej marki parasolowej „O la la!” przybliży nas do tego celu, a nowa oferta produktowa zdobędzie zaufanie nie tylko obecnych klientów sieci, ale też przekona do siebie wielu nowych – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.
1 Według opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia w listopadzie 2022 roku.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.