Jury z różnych zakątków świata wybrało najlepszych!
Uczestnicy swoje dzieła zaprezentowali przed doświadczonymi Szefami Kuchni z wielu części świata. W skład Jury Profesjonalnego weszli Doradcy Kulinarni Kraft Heinz zarówno z Polski, jak i USA, Brazylii, Hiszpanii i Libanu oraz Eksperci partnerów Aviko HoReCa Polska i RM Gastro. Po każdej turze swoją opinię dotyczącą konkursowych pozycji wyrażali reprezentanci Jury Degustacyjnego w składzie: Manager odpowiedzialny za rozwój marki Heinz na ⅓ świata Steve Chantry oraz topowi Influencerzy - Maciej Blatkiewicz (Maciej je), Paweł Jaworski (Jawor) i Mikołaj Bagiński (Bagi).
Po zaciętej walce Burger Masterów eksperci wyłonili zwycięzców. Oto lokale wybrane w tej edycji:
● Faceburger, Kielce
● KraCow Burgers, Kraków
● SmaszMi, Łódź
● Gęba w niebie. Burgery & Pizza, Białystok
● The Goood Burger, Warszawa
● BRO Burger, Żory
● Matt’s Cheesesteaks, Kraków
● CHAPS gastropub, Gliwice
● Lucky food Burger, Kraków
● Dzika Kuchnia, Szczecin
– To już drugi rok, jak doceniamy naszych partnerów – niesieciowe burgerownie z całej Polski, które podzielają bliskie nam wartości takie jak najwyższa jakość, smak, kreatywność i odwaga, by iść własną drogą. Cieszymy się, że możemy wspierać ich w rozwoju i razem oferować wyjątkowe doznania kulinarne dla smakoszy w całej Polsce – powiedział Adam Imielski, Sales Director w Kraft Heinz. – W tym roku rękawicę podjęli najlepsi z najlepszych i to było widać. Burger Masterzy wykazali się finezją oraz kreatywnością i na bazie pysznych sosów HEINZ stworzyli niepowtarzalne burgery, których smak i wygląd wzniosły starcie na światowy poziom.
Zwycięstwo w konkursie to początek współpracy z HEINZ Konkurs #HEINZSelectionFinals to początek przygody Burgerowni z marką HEINZ. Zwycięzcy dołączą do globalnej społeczności, która zrzesza ponad 400 najlepszych burgerowni z 22 krajów na całym świecie. Każda z nich otrzymuje dostęp do unikatowych produktów HEINZ, możliwość korzystania z wiedzy ekspertów marki oraz szansę na rozwój, rozpoznawalność i przede wszystkim pozyskanie nowych klientów.
Przekonali się o tym zwycięzcy poprzedniej polskiej edycji, czyli: TRUST Burger & Drink Bar, HAMBURG Slow Food, Olymp Burger House, MNIAM MNIAM Zawiercie, Browar Bałtów, Wół na Stół oraz Family American Food by Olek. Każda z wymienionych restauracji pozostaje częścią Heinz Selection na kolejny rok, tworząc wspólnie ekipę ALL STARS.
Kolejna edycja odbędzie się już w następnym roku. Informacje na temat harmonogramu zgłoszeń będą publikowane na profilach Kraft Heinz Food Service. Link do profili poniżej:
ikona + link
https://www.facebook.com/KraftHeinzFoodservicePl ikona + link
https://www.instagram.com/kraftheinzfoodservicepl
Źródło: PUBLICIS CONSULTANTS
Fot: mat. prasowe