Ciekawą ofertę Wawelu oferuje warszawska Spółdzielnia Hale Banacha. Ich ekspozycja jest rozmieszczona w kilku miejscach, takie rozwiązanie zdaniem Andrzeja Miszczaka, Managera Spółdzielni, zwiększa zauważalność produktów, a co się z tym wiąże – sprzedaż. Oddzielne ustawienia mają słodycze objęte promocją – również po to, aby konsumenci mogli je łatwo zauważyć. Oferta na bieżąco wzbogacana jest o nowości, których jest dużo i które regularnie producent wprowadza na rynek. „Dlatego warto na bieżąco śledzić ofertę Wawelu, aby móc skomponować ciekawą półkę z jego słodyczami” – podpowiada Andrzej Miszczak i dodaje, że są to produkty wysokiej jakości, spełniające oczekiwania konsumentów, również poprzez nowoczesną grafikę opakowań. „U nas słodkości Wawelu są bardzo chętnie kupowane, mają silne wsparcie sprzedaży, którym są liczne promocje, obecnie jedną z nich objęte są cukierki na wagę, których cena wynosi obecnie 19,99 zł, poprzednia była wyższa. Ale nie tylko dlatego warto w ofercie posiadać produkty Wawelu. Nie bez znaczenia jest bardzo dobra współpraca z jego przedstawicielami handlowymi, którzy są nie tylko doskonałymi fachowcami, ale osobami rzetelnymi, pracowitymi, a do tego sympatycznymi” – zapewnia pan Miszczak i dodaje, że warto podkreślić terminowość dostaw, co jest niezwykle istotne w codziennym życiu każdego sklepu, i tego dużego, i tego małego.
„Doskonała jakość i nowoczesna szata graficzna zdecydowanie wyróżnia słodycze Wawelu na tle półki” – mówi Ewa Miśkiewicz, ekspedientka w działającym od 30 lat płockim sklepie osiedlowym zlokalizowanym przy ul. M. Reja 17. Tutaj słodycze cieszą się zainteresowaniem od samego początku działalności placówki. Młodsi, starsi, bez względu na płeć – klientów-łasuchów nie brakuje w okolicy. „Obecnie chyba nastała moda na Krówki Wawelu, sprzedają się jak przysłowiowe ciepłe bułeczki” – podkreśla z uśmiechem pani Ewa i dodaje, że właściciel, Grzegorz Zakrzewski dba o to, aby sklep, chociaż relatywnie niewielkiej wielkości (około 40 mkw.), był jak najlepiej zatowarowany. „Wawel to znana i ceniona marka, konsumenci ją lubią, dlatego powinna być obecna w każdej placówce” – radzi ekspedientka, która doświadczenie w handlu ma kilkuletnie. Podpowiada także, że warto wprowadzać do asortymentu nowości, zwłaszcza te wsparte reklamą. „I oczywiście obecne powinny być Kasztanki, Malaga i Tiki Taki, są to i smaczne czekoladki i mają fajną reklamę telewizyjną” – dodaje.
Podobnego zdania jest Anna Górska, która na co dzień pracuje w Warszawie, w centrali jednego z banków, a od roku dodatkowo jest właścicielem sklepu spożywczo-przemysłowego Tuptuś, zlokalizowanego na obrzeżach Płocka, przy trasie na Łąck, Kutno, Gąbin. Klientelę stanowią zarówno okoliczni mieszkańcy, jak i przejezdni, dla których idealną przekąską w trasie jest słodki baton.
„Dlatego oferta słodyczy jest u mnie dość szeroka. Dodatkowo tuż obok mieści się szkoła, a jak wiadomo dzień bez słodyczy jest dla dzieci dniem straconym” – mówi z uśmiechem detalistka, która na 70 mkw. zapewnia klientom ciekawy asortyment ogólno-spożywczy. Kiedyś mieścił się tutaj sklep GS, dzisiaj to ładna i wyremontowana placówka. „Wawel to znana i rozpoznawalna marka, jedna z głównych na rynku słodyczy. Klienci cenią jej wysoką jakość, doskonały smak, ładne i nowoczesne opakowania – to wszystko jest jej kluczem do sukcesu. Produkty Wawelu sprzedają się bardzo dobrze” – mówi detalistka i dodaje, że są to słodycze, które powinny być obecne w każdym sklepie i jeśli tylko jego powierzchnia na to pozwala, ofertę warto wzbogacić o nowości. „Dla mnie bardzo ważna jest współpraca z przedstawicielami handlowymi Wawelu, są to przemili ludzie, wyselekcjonowani fachowcy, których podpowiedzi, czy sugestie zawsze są dla mnie cennymi radami. Podpowiadają w jaki sposób właściwie ustawić produkty, aby ich sprzedaż była jak najlepsza, jakie nowości pojawią się na rynku. Dostawy zawsze są terminowo, co więcej – jeśli np. przedstawiciel handlowy jest u mnie we wtorek, zresztą zawsze bardzo punktualnie, to dostawę mam już w środę. To naprawdę bardzo ułatwia pracę sklepu” – zapewnia z uśmiechem moja rozmówczyni.
Producenta chwali również Anna Dziedziela, ekspedientka w sklepie spożywczo-przemysłowym zlokalizowanym w Łowiczu przy ul. Mostowej 28. W tej działającej od blisko 13 lat placówce, na powierzchni 100 mkw. do dyspozycji klientów jest kilka tysięcy pozycji asortymentowych, wśród których nie brakuje słodyczy. „Czekolady, czekoladki, cukierki, to produkty kupowane zarówno przez młodszych, jak i starszych konsumentów, zatem ich oferta powinna być ciekawa i urozmaicona. Z całą pewnością nie powinno zabraknąć słodkości firmy Wawel, ponieważ są to znane i cenione produkty, rozpoznawalnej marki, która dodatkowo bardzo ciekawie buduje komunikację z konsumentem” – dodaje pani Anna.
TRADYCJA I JAKOŚĆ
Wawel SA to jedna z najstarszych i najbardziej znanych fabryk cukierniczych w Polsce. Firma szczyci się tradycjami sięgającymi początku XX wieku. Po II wojnie światowej w wyniku połączenia fabryk: A. Piasecki, Suchard i Pischinger, Wawel zyskał dodatkowe doświadczenie w produkcji czekolady oraz oparcie w dziedzictwie wielkich cukierników.
Od 1998 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wawel jako prężnie rozwijająca się firma nieustannie realizuje działania na rzecz doskonalenia swoich wyrobów oraz efektywności organizacji.
Od 2006 roku produkcja odbywa się w jednej z najnowocześniejszych fabryk w Europie zlokalizowanej w Dobczycach. Oprócz słodyczy produkowanych wg tradycyjnych receptur, firma ciągle proponuje nowe produkty. Dzięki długiej tradycji, nowoczesnej bazie produkcyjnej oraz dbałości o niepowtarzalny smak i wysoką jakość (certyfikaty ISO 9001:2000, BRC, IFS oraz wdrożony system HACCP) wyroby z Wawelu doceniane są przez kolejne pokolenia Smakoszy!
Najwyższą jakość produkty Wawelu zawdzięczają klasycznym recepturom, pieczołowicie chronionym w firmie oraz starannie kontrolowanemu procesowi produkcji.
Producent jest dumny ze słodyczy, które tworzy. Jednak największym sukcesem jest dla niego zadowolenie klientów.
Maja Święcka
tagi: słodycze , czekolady , czekoladki nadziewane , karmelki , praliny , cukierki , batony , Wawel , Maja Święcka ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...