Pierwsza kawa rozpuszczalna typu Crema w postaci pudru - Jacobs Velvet o bogatym smaku i z delikatną pianką - pojawiła się na rynku w 2007 roku. Utworzyła nowy segment kaw rozpuszczalnych, zapoczątkowany przez firmę Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska), lidera rynku kawy w Polsce1.
Crema jest najszybciej rosnącym segmentem rozpuszczalnych kaw markowych w Polsce. Jego sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie, odnotowując dwucyfrowe wzrosty z roku na rok. Niemalże co piąta złotówka wydawana na kawę rozpuszczalną, jest przeznaczana na zakup kawy
z segmentu Crema (3).
Od września br. do segmentu kaw rozpuszczalnych typu Crema dołączyła Jacobs CREMA GOLD. Nowa propozycja marki stanowi 100% mieszankę starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej i naturalnej kawowej piance. To nowy wariant kawy Jacobs Cronat Gold - lidera kaw rozpuszczalnych premium w Polsce (4). Kawa jest dostępna w dwóch wielkościach opakowań - 100 g i 200 g, w sugerowanej cenie detalicznej równej cenie Jacobs Cronat Gold, odpowiednio ok. 17 zł i 27 zł.
Badania przeprowadzone przez Mondelez Polska wykazały, że kawa Jacobs CREMA GOLD została pozytywnie oceniona przez polskich konsumentów - aż 80% zadeklarowało chęć zakupu (5). Użytkownicy kaw typu Crema zwracają uwagę na delikatny smak oraz kawową piankę, które idealnie łączą się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą.
„Najważniejsze atrybuty Jacobs CREMA GOLD to subtelna pianka i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą. Wierzymy, że nowa wyjątkowa kawa od marki Jacobs spełni oczekiwania konsumentów i na stałe dołączy do codziennych rytuałów”. - komentuje Joanna Starczewska - Junior Brand Manager Covenient Coffee/Młodszy Kierownik ds. Zarządzania marką, kawa rozpuszczalna, Mondelez Polska.
Nowy wariant Jacobs Cronat Gold powstał z myślą o miłośnikach delikatnej kawy z pianką. Jest adresowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia, które w natłoku codziennych obowiązków szukają chwili dla siebie - najlepiej z filiżanką kawy niosącą prawdziwą przyjemność i relaks.
(1) Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 22,4% udziału wartościowego w kategorii kawy, Cała Polska, Sierpień 2012 - Lipiec 2013
(2) segment kaw typu Crema obejmuje marki: Jacobs Velvet, Maxwell House Delikatny, Nescafe Sensazione Creme, Douwe Egberts Silk, Nescafe Gold Crema, Tchibo Gold Selection Crema; pozostałe segmenty: kawa liofilizowana, kawa aglomeryzowana, inne kawy w postaci pudru
(3) Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 19,1% udziału wartościowego w segmencie kawy rozpuszczalnej, Cała Polska, Sierpień 2012 – Lipiec 2013
(4) Mondelez Polska za Nielsen, Udziały wartościowe w segmencie Premium kawy rozpuszczalnej wg. definicji Mondelez, Cała Polska, lipiec 2012 - czerwiec 2013
(5) Ipsos Designor, Concept Product Test 2013 (Purchase Intent Top2Boxes: 80%)
tagi: Jacobs , CREMA GOLD , Mondelez , kawa ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...