Guillaume de Colonges związany jest z Carrefour od ponad 21 lat. Posiada duże doświadczenie zarówno w kompleksowym zarządzaniu przedsiębiorstwem jak również w operacyjnej działalności handlowej. W swojej karierze zawodowej zajmował liczne stanowiska zarządcze, realizując ambitne zadania, min. z zakresu ekspansji oraz przejęć spółek na arenie międzynarodowej.
Guillaume de Colognes swoją karierę zawodową w Carrefour, rozpoczął we Francji w 1992 roku. Po 6 latach pracy został awansowany na dyrektora handlowego dział non-food w Polsce, gdzie odpowiadał m.in za otwarcia pierwszych sklepów Carrefour.
Następnie otrzymał nominację na dyrektora handlowego i logistyki Carrefour w Turcji, a w 2006 roku został dyrektorem ds. rozwoju supermarketów i odpowiadał za przejęcie 86 sklepów. W 2008 roku objął stanowisko COO (Chief Operation Officer) w Tajwanie (63 sklepy), po czym został nominowany na stanowisko prezesa Carrefour w Singapurze i Malezji. W 2010 roku powrócił do Turcji, gdzie jako CEO (Chief Executive Officer) Carrefour zarządzał 245 sklepami.
Guillaume de Colognes jest absolwentem nauk ekonomicznych, ukończył także Advanced Management Program w Harvard Business School w Stanach Zjednoczonych.
Guillaume de Colognes ma 45 lat, jest żonaty i ma trójkę dzieci.