„Nasze nowe logo nieprzypadkowo zaprojektowaliśmy w odcieniach błękitu, granatu i bieli. Kolory te kojarzone są zwykle z kompetencją i profesjonalizmem. Chcemy aby konsument kupując nasze produkty miał poczucie, że równocześnie kupuje swój komfort i bezpieczeństwo. Oczywiście nie zapominamy, że nasza oferta odnosi się do przyjemnych stron życia, stąd hasło - „Unimil Sobie Życie", które pozostaje integralną częścią logo marki Unimil." - mówi Lucjan Exner, Dyrektor Marketingu w Unimil SA.
W nowym portfelu marki znajdą się produkty oferujące szeroki wybór nawet najbardziej wymagającym klientom. Wśród proponowanych rodzajów prezerwatyw znalazły się jedne z najcieńszych dostępnych na rynku - Contact 003, zapewniające wyjątkowo naturalne doznania; prezerwatywy Intense i Xtra pleasure gwarantujące dodatkową stymulację obojga partnerów; UltraSafe ze środkiem plemnikobójczym i pogrubione Protect zapewniające dodatkową ochronę; oraz Max Love - prezerwatywy pozwalające przedłużyć stosunek. Dodatkowo firma przygotowała dwa specjalne zestawy różnych prezerwatyw Variety i Xperiences.
Wszystkie z oferowanych produktów odznaczają się najwyższą, światową jakością.
Atrakcyjne, starannie zaprojektowane opakowania doskonale podkreślają charakter Premium nowej oferty marki Unimil. Ich nowoczesna, oryginalna stylistyka przykuwa uwagę i zdecydowanie wyróżnia je na tle kategorii.
Zmiany portfela produktów wprowadzone zostaną przy wsparciu multimedialnej kampanii reklamowej, która między innymi obejmować będzie reklamę w telewizji, kinach, prasie oraz w Internecie, a także niestandardowe akcje marketingowe w miejscach sprzedaży.
Od połowy marca prowadzona będzie kampania prasowa pod hasłem „Nowe strony przyjemności", która zagości na łamach kilkunastu tytułów, w tym m.in. magazynów Playboy, CKM, Men's Health, Logo, Cosmopolitan, Elle, Machina, Dlaczego, Aktivist, Newsweek, National Geographic. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Guideline, natomiast kreację przygotowała agencja TBWA.
Wraz ze zmianą wizualizacji i portfolio marki ruszą także dwie nowe strony internetowe: ogólnoinformacyjna pod adresem http://www.unimil.com.pl/ oraz wirtualna przestrzeń przygotowana dla konsumentów: http://www.unimil.net/ . Witryny aktywne będą począwszy od połowy kwietnia 2008. Serwisy internetowe marki Unimil przygotowuje agencja Han Galee.
tagi: Unimil ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...