Produkt dostępny jest w szerokiej gamie opakowań PET w tym w nowej butelce konturowej 2L, jak również w butelkach szklanych oraz w puszkach i unikalnych aluminiowych butelkach 0,25L. Szeroka dystrybucja obejmuje zarówno kanał nowoczesny, jak i tradycyjny.
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa (TV, kino,
reklama zewnętrzna, Internet). Dla partnerów handlowych producent przygotował atrakcyjne
promocje i materiały reklamowe do wykorzystania w punktach sprzedaży.
Sugerowana cena na półce dla 0,5L PET: 2,85 zł.
Szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie http://www.cokezero.pl/
tagi: Coca-Cola,Coca Cola zero , coca zero ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...