Hortex dba o to, aby w asortymencie obecne były nowości. Jakich możemy spodziewać się w mrożonkach?
Wraz z rosnącą modą na gotowanie, Polacy są coraz bardziej otwarci na eksperymentowanie z nowymi smakami. Dla miłośników kuchni włoskiej (i nie tylko) w mrożonkach wprowadzamy nową linię „na patelnię” – makarony na patelnię. Są to pyszne kompozycje makaronów i warzyw, z dodatkiem doskonale doprawionych sosów. Dla smakoszy szpinaku proponujemy Tagliatelle z sosem szpinakowym, dla wielbicieli ostrzejszych smaków pyszne Penne Napoletana, a dla tych którzy uwielbiają mięsne dodatki aromatyczne Spaghetti Carbonara lub Farfalle z sosem Bolognese.
Czy do oferty soków również wprowadziliście nowości?
Jak co roku powracamy z lubianą przez konsumentów edycją napojów Zimowe Smaki. Znajdziemy w niej cieszące się ogromną popularnością Hortex Suszone Śliwki z jabłkiem i gruszką oraz Hortex Grzaniec Zimowy z nutą rumu. Teraz w nowej odsłonie. Doskonale sprawdzą się w domowym zaciszu, w pełnej ciepła rodzinnej atmosferze. Tej jesieni do naszej oferty wprowadzamy także soki 100%: Hortex Multiwitamina wzbogacony o 10 witamin oraz Hortex Grejpfrut Rubinowy z wyjątkową odmianą grejpfrutów rubinowych Rio Red.
W jaki sposób postrzegana jest marka Hortex?
Marka Hortex jest jedną z najlepiej znanych i najbardziej renomowanych marek spożywczych w Polsce. Wspomagana znajomość marki Hortex pośród użytkowników mrożonych warzyw i owoców to 92% (gfk Polonia, Omnibus IV 2014), a soków, nektarów i napojów 93%. (gfk Polonia, Omnibus II 2014).
Marka Hortex jest nie tylko powszechnie znana, ale również chętnie kupowana – 82% użytkowników mrożonek i 79% użytkowników soków, nektarów i napojów deklaruje, że kupiło produkty tej marki. Konsumenci cenią Hortex za wieloletnią tradycję i doświadczenie, wysoką jakość, smak, szeroką dostępność. W kategorii soków nektarów i napojów dla ponad połowy znających Hortex jest to najbardziej doceniana marka oraz marka dobra dla całej rodziny. W przypadku mrożonych warzyw i owoców o Horteksie myśli tak ponad trzy czwarte badanych.