Nie od dziś wiadomo, że Klienci nie lubią być zasypywani przypadkowymi ofertami i promocjami. Dlatego Infinite Air pozwala sieci handlowej dynamicznie zarządzać dedykowanymi promocjami - dzięki funkcji mikrolokalizacji oferta może być adresowana np. wyłącznie do osób w wybranym segmencie sklepu. Dodatkowo, w personalizacji oferty pomagają dane analityczne zgromadzone w aplikacji.
Technologia opracowana przez Infinite kompleksowo wspiera Klienta w procesie zakupów, jednocześnie pozwalając na regularną interakcję. Od momentu przywitania w sklepie, system nawiguje i prowadzi Klienta po konkretnych działach. Tym sposobem, może on szybciej odnaleźć produkt, którym jest potencjalnie zainteresowany, natomiast sieć handlowa zyskuje kolejną szansę sprzedażową. Infinite Air pozwala również na bieżąco sprawdzać aktualne ceny oraz opisy produktów. Dodatkowo, w systemie pojawiają się informacje o nowych stoiskach, wystawach czy promocjach, co ogranicza do minimum ewentualność, że Klient wyjdzie ze sklepu z pustym koszykiem. Technologia mikrolokalizacji okazuje się pomocna również w sytuacji, gdy Konsument zapomni, gdzie zaparkował samochód, ponieważ aplikacja pozwala bez problemu odnaleźć miejsce parkingowe.
Mikrolokalizacja zastosowana w Infinite Air to przełom w podejściu do działań sprzedażowych w sieciach handlowych. Wiedza na temat położenia Klienta w sklepie czy jego zwyczajów zakupowych to realna szansa, aby rozwijać sprzedaż kanałem tradycyjnym w sklepach stacjonarnych.
tagi: mikrolokalizacja , sieci handlowe , sprzedaż ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...